Među svjetskim trendsetericama zavladao je modni trend 100 % made in Italy. Jedna od predvodnica tog trenda je Kylie Jenner. Jučer je na svom Instagram profilu objavila svoje fotografije u Ambinca kupaćem kostimu koji su odmah prepoznali mnogi talijanski modni znalci. Vijest o velikom uspjehu mladog modnog brenda prenijele su mnoge talijanske novinske kuće. Kylie Jenner na svom Instagram profilu ima čak 396 milijuna pratitelja i svojom će objavom sigurno utjecati na još veću prepoznatljivost modnoga brenda Ambinca.
Sve to je veliko priznanje našoj poduzetnici i glumici Emi Mur, a ujedno i garancija da je sa svojim modnim brendom na pravom putu.
Ema Mur oduševila Kylie Jenner
Održivi luksuzni brend kupaćih kostima, stekao je međunarodno priznanje nakon što je na svom Instagramu Kylie Jenner podijelila svoje inspirativne fotografije, na kojima nosi jedan od njihovih izvanrednih modela kupaćih kostima. Brend kupaćih kostima ponosno se može pohvaliti oznakom “100 % Made in Italy”, nudeći savršen spoj elegancije i održivosti.
Kylie Jenner pokazala je Ambìncino iznimno umijeće izrade. Ručno izrađena s velikom pažnjom za detalje, svaka kreacija utjelovljuje bit talijanske izrade dok istovremeno prihvaća etičke i ekološke prakse.
Potpora globalno relevantne osobe kao što je Kylie Jenner dodatno će potaknuti rast brenda.
Ambìncina predanost očuvanju okoliša očituje se u korištenju visokokvalitetnih i ekološki prihvatljivih materijala iz Italije. Kombinirajući tradicionalne zanatske tehnike s modernim inovacijama, brend slijedi bit talijanskog umijeća dok smanjuje svoj ekološki otisak.
Dok Ambìnca nastavlja stvarati trendove u modnoj industriji, brend ostaje predan pomicanju granica i redefiniranju luksuznih kupaćih kostima. Sa svojim održivim praksama, bezvremenskim dizajnom i podrškom utjecajnih osoba poput Kylie Jenner, Ambìnca je spremna ostaviti trajan dojam na globalnoj modnoj sceni.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.