Rovinj postaje epicentar biznisa: Unutar najvećeg poslovnog foruma regije koji mijenja pravila igre
Rovinj, grad poznat po svojoj romantičnoj starogradskoj jezgri i zalascima sunca koji oduzimaju dah, ovih je dana postao epicentar poslovnog svijeta. Naime, otvoren je MBF – najveći poslovni forum u regiji, događaj koji spaja inovacije, vizije i ljude koji mijenjaju pravila igre. Tri dana Rovinj će živjeti u ritmu globalnih trendova, strateških partnerstava i inspirativnih panela, a luksuzna morska kulisa pružit će dodatni sloj prestiža ovom događaju.
MBF nije samo još jedna konferencija – ovo je platforma na kojoj lideri javnog, privatnog i akademskog sektora ne samo da dijele ideje, nego ih i pretvaraju u stvarnost. Osnivačica foruma, vizionarka Maja Borovina Frankić, već je na samom otvaranju podsjetila kako se najvrijednije prilike ne čekaju nego stvaraju, naglašavajući da ekskluzivnost nije privilegija, već moć zajedništva. “Prilike ne čekamo, već ih zajedno stvaramo” – njezina je poruka odjeknula dvoranom, a i šire, kao manifest nove poslovne kulture.
Program MBF-a odiše svježinom i relevantnošću – od umjetne inteligencije do zelene tranzicije, od luksuznih nekretnina do ESG standarda. Više od 100 vrhunskih govornika dijelit će svoje uvide i iskustva, među njima vodeći znanstvenici, inovatori i vizionari. Nije slučajno da je MBF već sada dobio status “prozora u svijet” za sve one koji žele oblikovati budućnost svojih industrija.
Uz inspirativne panele i predavanja, MBF nudi i raskošan izložbeni prostor na kojem najistaknutije tvrtke predstavljaju inovativne tehnologije i materijale za održivi razvoj i unapređenje urbanih sredina. Posebna pažnja posvećena je neformalnom umrežavanju u poslovnim loungevima, gdje se u ležernom, ali profesionalnom okruženju rađaju nova partnerstva. Dodatnu toplinu događaju daje i dodjela MBFamilias nagrade – simbola solidarnosti i oslonca – koja ove godine slavi nesebične pojedince poput Davora Krezića i Josipa Atalića.
Sve to odvija se u Rovinju, gradu koji i sam simbolizira spoj tradicije i inovacije. Kombinacija istarskog šarma, vrhunskog sadržaja i globalne poslovne energije čini MBF događajem koji se ne propušta. Ako ste u potrazi za mjestom na kojem ideje postaju djela, kontakt pretvarate u priliku, a vizija u realnost – MBF je vaš putokaz.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.