Nogometni val emocija: Upoznajte loptu koja simbolizira Kanadu, SAD i Meksiko
Nogomet je puno više od igre – to je globalni jezik emocija, strasti i zajedništva. A kada se radi o najvećem sportskom događaju na svijetu, svaki detalj ima značenje. Upravo zato adidas nije razočarao: na glamuroznoj prezentaciji otkrivena je TRIONDA, službena lopta FIFA Svjetskog prvenstva 2026., i već sada je jasno da će biti jednako legendarna kao i sami turnir.
TRIONDA nije samo lopta – ona je simbol. Spoj riječi Tri i Onda predstavlja tri domaćinske nacije (Kanada, Meksiko i SAD) i val emocija koji dolazi s prvim Svjetskim prvenstvom održanim u tri zemlje. Dizajn je jednako impresivan kao i sama ideja: valovite linije u crvenoj, zelenoj i plavoj boji stapaju se u dinamičan trokut, dok se ikonični simboli domaćina – javorov list, zvijezda i orao – ističu kao hommage zajedništvu i kulturi. Zlatni detalji podsjećaju na trofej, a tekstura i utisnuti elementi daju lopti moćan vizualni identitet.
Ova lopta nije samo lijepa na oko. TRIONDA ima novu četveropanelnu konstrukciju za bolju stabilnost u letu, kao i najnoviju verziju adidas Connected Ball tehnologije. To znači da senzor unutar lopte šalje precizne podatke u realnom vremenu – od rotacije do brzine – pomažući sucima da donesu pravedne odluke i čineći igru još uzbudljivijom.
„TRIONDA je jedinstvena – vizualno upečatljiva i savršena za igru. To je lopta koja vas zove da je uzmete u ruke i divite joj se“, istaknuo je Sam Handy, generalni direktor adidas Football. Njegove riječi potvrđuju i navijači, jer TRIONDA nije zamišljena samo za elitne terene – ona je kreirana da se kotrlja posvuda: od dvorišta i školskih igrališta do najvećih svjetskih stadiona.
Za adidas, TRIONDA je puno više od sportske opreme – ona je emotivna priča o nogometu koji spaja ljude. „Željeli smo stvoriti nešto što će nositi duh turnira i biti jednako posebno kao i Svjetsko prvenstvo samo“, rekla je Solene Stoermann iz adidasa.
TRIONDA je od danas dostupna u adidas trgovinama, na službenom adidas webu te u Intersport i Sport Vision prodajnim mjestima. Ako ste nogometni fanatik ili jednostavno volite dobre dizajnerske priče, ovo je „must-have“ sportski artefakt godine.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.