Hrvatski kuhari i slastičari imaju priliku života: Ova stipendija ih vodi na najprestižnija kulinarska učilišta na svijetu
San svakog mladog kuhara i slastičara uskoro bi se mogao pretvoriti u stvarnost. Naime, otvorene su prijave za Stipendije Raise the Bar, jedinstvenu priliku koju donosi Coca-Cola HBC Adria, a koja talentirane gastronomske entuzijaste vodi ravno u epicentar svjetske kulinarske scene – na učilišta poput Le Cordon Bleu, École Ducasse i ALMA – La Scuola Internazionale di Cucina Italiana.
Svi oni koji imaju između jedne i pet godina iskustva u kuhinji ili slastičarnici mogu se prijaviti do 2. studenog putem stranice www.raisethebaradria.com/stipendija. Radi se o potpuno pokrivenoj edukaciji koja se ne pruža svaki dan – a upravo će odabrani stipendisti imati priliku brusiti svoje vještine uz bok najvećim svjetskim chefovima i predavačima.
Kriteriji odabira nisu samo iskustvo i tehničko znanje, već i motivacija, strast te vizija budućeg razvoja. Nakon inicijalnog pregleda prijava, finaliste očekuju testiranja pred vrhunskim stručnjacima hrvatske gastronomske scene, među kojima su Hrvoje Kroflin, Marko Gajski, Igor Gudac, Bruno Vokal i Tea Mamut – imena koja već sama po sebi jamče ozbiljan standard.
Do sada je kroz Raise the Bar program prošlo 18 stipendista, a jedan od njih, Tibor Valinčić, danas stoji iza Michelinove zvjezdice restorana Dubravkin put. Prošlogodišnji dobitnici – Kate Svaguša, Rea Gabriela Vrsalović, Antonio Banovac i Jela Šaban – svoje su talente brusili na svjetskim kulinarskim akademijama i time potvrdili da je ova stipendija prava odskočna daska za globalni uspjeh.
Stitched Panorama
Ako imaš više od 18 godina, strast prema kuhanju ili slastičarstvu i vjeruješ da se izvrsnost gradi svakim danom, ovo je trenutak da napraviš najveći korak u svojoj karijeri.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.