Nova modna špica u Zagrebu: LEXALEX studio pretvorio Amruševu u centar stila – pogledajte tko je sve došao
U srcu Zagreba, na adresi Amruševa 5., otvorila se nova modna scena o kojoj svi pričaju – LEXALEX studio Aleksandra Šekuljice. Otvorenje, održano u sklopu Zagreb Design Weeka, pretvorilo se u pravi fashion gathering i instantno lansiralo ovu adresu kao novu gradsku modnu špicu. Minimalistički prostor uređen poput suvremene modne galerije postao je savršena kulisa za predstavljanje Šekuljičine jesenske kolekcije, u kojoj svaki komad priča vlastitu priču o luksuzu, održivosti i bezvremenskoj estetici.
Večer su obilježile prepoznatljive siluete, statement kaputi i jakne s oversized krojevima izrađeni od materijala koji griju, ali dišu – sve ono što urbanim modnim insajderima treba za hladnije dane. Kožni komadi, reinterpretirane jakne za prijelazno razdoblje i vizualno naglašen statement knitwear unijeli su dozu urbanog edgea u kolekciju, balansirajući svakodnevno i sofisticirano. Svaki komad nosi pečat capsule koncepta: limitirana serija, lokalna proizvodnja, održiva filozofija i dizajnerski potpis.
Šekuljica je i ovom kolekcijom pokazao da moda za njega nije uniforma ni prolazni trend, nego alat za građenje identiteta. „Naglasak u kolekciji je na slojevitosti i vanjskim komadima koji su statement. Sve je pažljivo izrađeno i ništa nije suvišno“, istaknuo je dizajner.
Otvorenje LEXALEX studija okupilo je brojne poznate i istinske ljubitelje mode – od Bojane Gregorić Vejzović i Antonije Blaće, preko Uršule Tolj i Ive Todorić, do Kristine Burje, Petre Kurtele i Olje Vori. Svi su željeli prvi razgledati prostor i odabrati svoje must-have komade za jesen. Atmosfera je bila upravo onakva kakvu Zagreb dugo nije vidio – spoj dizajna, mode i sofisticiranog druženja.
LEXALEX studio nije samo mjesto za kupnju, već i nova destinacija za sve koji modu doživljavaju kao stil života, a ne kao prolaznu zabavu. Amruševa 5. sada je nova modna špica Zagreba – nezaobilazna adresa za sve koji žele biti ispred trendova, a pritom ostati vjerni vlastitom identitetu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.