Danijela Martinović otkriva hoće li ponovo pjevati za Hrvatsku na Eurosongu
Hrvatska pop diva Danijela Martinović ponovno je osvojila srca fanova iskrenim i dirljivim priznanjem u emisiji Velika pitanja malih ljudi na bravo! KIDS radiju. U razgovoru s najmlađom voditeljicom Mašom, Danijela je otvorila dušu o emocijama, prijateljstvu, ali i mogućem povratku na Euroviziju.
Prisjećajući se svojih glazbenih početaka, priznala je kako ju je njezin brat Denis odveo u crkvu sv. Dominika, gdje je nastupala jer pjevačica nije mogla. „To je bila inicijalna točka, ona mi je otvorila sva vrata“, rekla je.
Fanovi koji se pitaju hoće li Danijela ikada ponovno predstavljati Hrvatsku na Euroviziji mogli bi se iznenaditi. „Ako mi se dogodi neka jako dobra pjesma, možda bih se čak i usudila. Ni ja nisam sigurna što izgovaram, ali izgovorila sam tebi. Ti imaš ekskluzivu, Mašo“, priznala je uz osmijeh.
Osim glazbe, Danijela je otvoreno govorila i o emotivnim trenucima s publikom. Poseban trenutak doživjela je u Istri kada je jedan obožavatelj iz Australije došao mjesec dana ranije samo da bi bio na njenom koncertu. „To je za mene najljepša stvar na svijetu“, iskreno je rekla.
Suze su, kako kaže, njezin prirodni izraz emocija. „Plačem kad sam tužna i kad sam sretna. Suze su mi prirodne, ne skrivam ih.“ A kada osjeća tugu, tješi je najbolja prijateljica Doris, ali i njezina dva mačića, Lu i Piko.
Na pitanje što bi rekla maloj Danijeli, diva je emotivno odgovorila: „Nemoj se bojati, nisi sama.“ Ovaj iskreni i topao trenutak još jednom pokazuje koliko je Danijela Martinović ne samo glazbenica, nego i osoba puna suosjećanja i emocija.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.