TOP RADIO podiže ljestvicu: Novi studio, zvijezde i slavlje koje morate vidjeti
TOP RADIO, radijska postaja koja se u samo četiri godine etablirala kao jedan od najprepoznatljivijih glasova Zagreba, proslavila je svoj četvrti rođendan na spektakularan način – otvaranjem potpuno novog, modernog studija. Vrpcu je simbolično prerezao proslavljeni glazbeni producent Srđan Sekulović Skansi, označivši time novu eru u razvoju radija.
“TOP RADIO mi se jako sviđa jer ono što se događa u eteru je moj glazbeni ukus. Takav izbor glazbe danas nije toliko čest na drugim radijskim postajama. Kvalitetno je posložena mjuza, postoji tok, ne dopušta ti da promijeniš stanicu, što je iznimno važno. Čestitam na četiri godine i samo tako nastavite”, poručio je Skansi.
Rođendanska proslava nije prošla bez domaćih glazbenih ikona. Josipa Lisac putem telefonskog javljanja uputila je iskrene čestitke: “Čestitam vam 4. rođendan. Mladi ste i imate puno vremena za mnoge stvari. Radite dobro, s entuzijazmom, volite domaće skladateljstvo i protežirajte ono što je dobro. Neka živi TOP RADIO!”
Svoj doprinos slavlju dao je i Jasenko Houra iz Prljavog kazališta: “U ime cijelog Prljavog kazališta, želim TOP RADIJU još puno rođendana. Čestitam svima koji su doprinijeli da program bude pun dobre glazbe. Samo naprijed!”
Voditeljica Barbara Kolar podsjetila je da Houra postaju prati od samih početaka: “Svijet se brzo mijenja, teško ga je slijediti, ali TOP RADIO je napravio veliki iskorak. Glazbena scena ima svega novog, puno toga za birati.”
Od svog prvog emitiranja 2021. godine na frekvenciji 101 MHz, TOP RADIO spaja najbolje iz prošlih desetljeća s aktualnim glazbenim trendovima. Hitovi osamdesetih i devedesetih vraćaju slušatelje u neka od najdražih razdoblja, dok odabrane novije pjesme potvrđuju kako TOP RADIO prati vrijeme i ukus svoje publike. Uz glazbu “koju živiš”, neizostavan je i snažan informativni program te svakodnevno praćenje ritma Zagreba i okolice.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.