Dubrovnik je ovoga vikenda postao svjetska prijestolnica ljepote: Ovo su svi detalji kongresa koji je oduševio sve prisutne
Dubrovnik je ovog vikenda zasjao na globalnoj karti estetike! Osmi TAMC – The Aesthetic Medicine Congress, održan u luksuznom Hotelu Valamar Lacroma, okupio je više od 800 liječnika i stručnjaka iz šest kontinenata, a tema ovogodišnjeg izdanja bila je Infinity – simbol beskonačnog znanja, inovacija i zajedništva.
Predsjednik kongresa, dr. Nikola Milojević, nije krio oduševljenje: „Osmi TAMC kongres bio je najbolji do sada. Energija mog tima i podrška kolega s cijelog svijeta činili su da svaki trenutak bude nezaboravan.“
Kongres nije bio samo edukacija – bio je i spektakl. Sudionici su uživali u ABBA Cocktail partyju, plesali uz hitove legendarne grupe i povezali edukaciju s nezaboravnom zabavom.
Među 80 međunarodnih predavača našla su se najveća imena svjetske estetike, poput Sebastiana Cotofane, Michaela Kanea, Jonathana Sykesa i Tatjane Pavičić, koji su podijelili najnovije tehnike, inovacije u botoksu, laserima i biostimulatorima, te fascinantne uvide u umjetnu inteligenciju i robotiku u estetici.
Posebnu pažnju privukle su „worst case“ sesije, gdje su stručnjaci poput Jani Van Loghema i Nabile Azib otvoreno govorili o najvećim izazovima u praksi, nudeći mladim liječnicima neprocjenjiv uvid.
Kongres je uključivao i pionirske Live injection sesije, predavanja o longevityju, marketingu te unikatan inkubator program za mlade liječnike, omogućujući im učenje od najvećih svjetskih mentora.
TAMC je Dubrovnik pretvorio u epicentar estetike i inovacija, potvrđujući da Hrvatska ima važnu ulogu na globalnoj estetskoj sceni. Poruka kongresa je jasna: budućnost estetske medicine je – beskonačna.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.