Milanski studio preoblikovao omiljeno zagrebačko mjesto u pravo urbano iskustvo
Nakon višemjesečnog preuređenja, Maria Store u Masarykovoj 8 ponovno otvara svoja vrata, dočekujući ljubitelje mode u prostoru koji spaja suvremenu eleganciju s intimnom atmosferom. Ovaj kultni hram visoke mode, poznat po svojoj ekskluzivnoj ponudi svjetskih dizajnerskih brendova, dobio je novo ruho pod budnim okom renomiranog milanskog studija m2atelier. Rezultat je interijer koji odiše luksuzom, ali i toplinom, stvarajući savršenu kulisu za najnovije jesenske kolekcije brendova poput Saint Laurent, Bottega Veneta, Gucci, Valentino, Loewe, The Row, Balenciaga, Chloé, Moncler i Alaïa.
Stroge geometrijske linije namještaja i ukrasnih detalja omekšane su pažljivo odabranim prirodnim materijalima – od pjeskarenog kamena do brušenog metala – čije teksture evociraju luksuzne tkanine odjeće i modnih dodataka. Paleta toplih, zemljanih tonova stapa se s elegantnim detaljima, stvarajući prostor koji poziva na otkrivanje i uživanje u modi.
„Htjela sam stvoriti prostor koji više od same trgovine – mjesto gdje se svaki posjetitelj osjeća posebno i inspirirano“, izjavila je Marija Obrvan, vlasnica Maria Storea. “Novi interijer odražava duh naše vizije, a m2atelier je uspio pretočiti našu strast prema modi u prostor koji slavi ljepotu i kvalitetu“.
m2atelier: Arhitektura u službi luksuzne estetike
Dizajn potpisuje milanski studio m2atelier, koji je već ostavio trag na hrvatskoj modnoj sceni uređenjem Maria Storea u Dubrovniku te Maria Man Storea u Dežmanovoj 1. Njihovo prepoznatljivo umijeće u kreiranju prostora očituje se i u ovom projektu. Inspiracija za preuređenje Masarykove 8 došla je upravo iz uspjeha prošlogodišnjeg otvorenja muške trgovine, čiji je dizajn postavio visoke standarde za cijeli brend.
m2atelier je poznat po svojoj sposobnosti da kroz arhitekturu priča priče, a u Maria Storeu ta priča govori o luksuzu, inovaciji i bezvremenskoj modi. Svaki detalj – od rasvjete koja naglašava teksture do pažljivo osmišljenog rasporeda – osmišljen je kako bi istaknuo ekskluzivnu ponudu trgovine, ali i pružio posjetiteljima osjećaj intimnosti i sofisticiranosti.
Modna destinacija bez premca
Maria Store već više od 18 godina predstavlja sinonim za vrhunsku modu na hrvatskom tržištu. S ponudom koja uključuje it-komade najprestižnijih svjetskih brendova, ova trgovina ostaje omiljena destinacija za one koji traže ekskluzivnost i kvalitetu. Ponovno otvorenje dolazi u pravom trenutku, uz početak jesenske sezone, donoseći najnovije kolekcije koje definiraju globalne modne trendove.
Novi Maria Store posjetite na lokaciji Masarykova 8, Maria Man Store za muškarce na adresi Dežmanova 1 te Maria Store u Dubrovniku na adresi Ul. svetog Dominika 3.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.