HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U prvoj epizodi nove sezone podcasta Špica s Macanom, komunikacijska stručnjakinja Martina Sokač Saraga i sociologinja Dora Odak otvorile su temu koja izaziva burne rasprave – jesu li mladi zaposlenici razmaženi ili jednostavno hrabri u traženju onoga što smatraju nužnim za kvalitetan život i posao.

„Ako meni poslodavac stalno govori da imamo rekordne prihode, a onda mi kaže da nema povišice ni plaćenih prekovremenih, pitam se jesmo li iskreni“, ispričala je Odak, naglasivši da pripadnici Gen Z cijene transparentnost i otvorenu komunikaciju. Za njih je pohvala jednako važna kao i konstruktivna kritika, a ravnoteža privatnog i poslovnog života – neupitna.

Istraživanje koje je provela Sokač Saraga pokazuje da ono što starije generacije „priželjkuju“, Gen Z jednostavno zahtijeva. Od etičnosti kompanije i brenda s kojim rade, preko fleksibilnosti radnog vremena, pa sve do benefita poput psihološke pomoći. „Sretni zaposlenici ne donose probleme na posao – nego rezultate“, naglasila je Sokač Saraga, odgovarajući na pitanje zašto bi poslodavci ulagali u mentalno zdravlje svojih timova.

Za razliku od generacije X i milenijalaca, koji su često gradili osjećaj vlastite vrijednosti godinama, Gen Z ga donosi odmah – i nema namjeru pristajati na kompromise koji im se kose s osobnim uvjerenjima. Odbit će raditi za brend čija se etičnost dovodi u pitanje, tražit će plaćene prekovremene i otvoreno postavljati pitanja koja starije generacije možda nikad nisu izrekle naglas.

Jesu li zato problematični zaposlenici ili najava nužnih promjena na tržištu rada? Odgovor možda leži u činjenici da Gen Z već čini četvrtinu globalne radne snage. Umjesto da ih doživljavamo kao prijetnju, možda ih trebamo slušati – jer ono što traže od poslodavaca danas, već sutra će postati nova norma.


Oznake:

benefiti za zaposlenike budućnost karijere budućnost rada budućnost zapošljavanja coaching zaposlenika dora odak sociologinja employer brand strategija employer branding etičnost brenda fleksibilno radno vrijeme fleksibilnost poslodavca gen z gen z etičnost gen z i milenijalci gen z kultura rada gen z poslodavci gen z radne navike gen z zahtjevi generacija x vs gen z generacija Z generacija z budućnost generacija z i rad generacija z karijera generacija z motivacija generacija z na poslu generacija z poslodavci generacije na poslu generacije u radnoj snazi generacijski jaz na poslu generacijski sukob hibridni rad istraživanje motivacije zaposlenika kako privući gen z kako zadržati mlade zaposlenike karijera generacije z karijera i mentalno zdravlje kompanije i mentalno zdravlje korporativna etika krešimir macan podcast kultura kompanije liderstvo i generacija z martina sokač saraga međugeneracijske razlike međuljudski odnosi na poslu mentalno zdravlje na poslu mentalno zdravlje zaposlenika milenijalci i gen z mladi i posao mladi na tržištu rada mladi stručnjaci mladi zaposlenici moderni benefiti motivacija mladih zaposlenika motivacija zaposlenika nova radna kultura nove generacije zaposlenika novi trendovi zapošljavanja očekivanja mladih radnika očekivanja zaposlenika plaća i benefiti plaćeni prekovremeni podcast o generacijama podrška zaposlenicima pohvale na poslu povratna informacija zaposlenicima privlačenje talenata promjene na tržištu rada psihološka podrška benefit psihološka podrška zaposlenicima psihološka pomoć u kompanijama psihološka pomoć zaposlenicima psihološko zdravlje zaposlenika rad bez prekovremenih rad od kuće radna etika gen z radna motivacija radna snaga budućnosti radna snaga gen z radne vrijednosti generacije z ravnoteža privatnog i poslovnog razvoj zaposlenika remote rad Špica s Macanom sreća na poslu što motivira mlade što želi gen z trendovi na tržištu rada upravljanje talentima well being zaposlenika work life balance zadovoljstvo zaposlenika zadržavanje talenata zahtjevi generacije z zahtjevi mladih zaposlenika zaposlenici i moral zaposlenici i vrijednosti zapošljavanje mladih

druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025