Najluđi spoj mode i glazbe u Londonu: Beckham, Moss i Elsesser na pisti, dok Lola Young pali atmosferu
Moda nikad nije bila ovako živa – i ovako zabavna. Na Londonskom tjednu mode održan je događaj koji je srušio sve granice između piste, koncerta i časopisa. U monumentalnom prostoru 180 The Strand čak 70 modela prošetalo je pistom noseći najnovije jesensko/zimske kreacije, dok je britanska glazbenica Lola Young svojim nastupom pretvorila reviju u pravi urbani spektakl.
Na sceni su se izmjenjivala poznata i nova lica – Romeo Beckham, Paloma Elsesser, Amelia Gray, Lila Moss, Iris Law i Sora Choi – a u prvom redu sjedili su Emily Ratajkowski, Central Cee, Little Simz i Gabbriette. Sve je djelovalo poput hibrida modne piste, koncerta i živog časopisa – iskustvo koje je nadmašilo klasični format revije.
On 18 September, H&M unveiled its A/W 2025 collections at a genre-defying London Fashion Week event at 180 The Strand. A spectacular cast of 70 models – a blend of emerging and iconic talent – wore H&M looks in a pioneering show that blended style and sound, physical and digital, backstage and show-stopping entertainment. British musical talent Lola Young performed for a crowd that included Central Cee, Little Simz, ASAP Nast, Emily Ratajkowski, Gabbriette, Adwoa Aboah and Lennon and Anaïs Gallagher on the front row.
Kolekcije su slavile kontraste: od brutalističkog i tropskog krajolika, preko britpopa i 90’s pobune, pa sve do elegantnih urbanih večeri. Publiku su posebno oduševili neočekivani trenuci, poput onog kada je streamer Marlon Lundgren Garcia ustao iz publike i prošetao pistom noseći mušku liniju Atelier.
On 18 September, H&M unveiled its A/W 2025 collections at a genre-defying London Fashion Week event at 180 The Strand. A spectacular cast of 70 models – a blend of emerging and iconic talent – wore H&M looks in a pioneering show that blended style and sound, physical and digital, backstage and show-stopping entertainment. British musical talent Lola Young performed for a crowd that included Central Cee, Little Simz, ASAP Nast, Emily Ratajkowski, Gabbriette, Adwoa Aboah and Lennon and Anaïs Gallagher on the front row.
Događaj je ujedinio modu, glazbu i umjetnost u cjelinu koja odražava duh Londona – buntovna, slobodna i uvijek korak ispred. Nakon panela i radionica na kojima su sudjelovala najveća imena modne industrije, večer je završila after-partyjem s Honey Dijon i ekipom, pretvarajući pistu u plesni podij.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.