Zagreb u pokretu: Doživite grad kroz ritam koraka i adrenalina
Grad Zagreb ponovno će postati pulsirajuća atletska scena kada u nedjelju, 12. listopada, više od 4.500 trkača iz Hrvatske i svijeta zauzme ulice glavnog grada. Start i cilj na Trgu bana Josipa Jelačića obećavaju spektakularan vizualni doživljaj i istinski urbani maraton, u kojem se spajaju sport, turizam i zdrav život.
Ovogodišnji maraton ne znači samo natjecanje; on je poziv na aktivan život, zajedništvo i energiju koja se širi gradskim ulicama. Program je raznolik i uključuje maraton, polumaraton, utrku građana na 10 km, štafetu, kao i dječje utrke koje su postale tradicija – od 50 metara za najmlađe do 600 metara za osnovnoškolce, uz zabavni program i poznata lica koja donose osmijehe na startu.
Partnerstvo s POWERADE-om, novim glavnim sponzorom maratona, unosi dodatnu dimenziju događaju. Njihova podrška sportašima i rekreativcima odražava dugoročnu posvećenost promicanju aktivnog života, a posebni POWERADE tim, sastavljen od poznatih sportaša i influencera, dodatno motivira sudionike i građane. Suradnja s lokalnim i međunarodnim partnerima, poput Intersporta, Garmina i BYD-a, potvrđuje ozbiljnost i profesionalnost organizacije, ali i trend koji Zagreb pozicionira među vodeće europske gradove sličnih manifestacija.
Osim sportskog natjecanja, maraton je i prilika za zajednički doživljaj grada. Trasa vodi kroz najprepoznatljivije gradske lokacije, nudeći trkačima jedinstveni spoj izazova i turističkog obilaska. Grad je, na taj način, istovremeno poligon za sport i galerija urbane ljepote, a navijači i prolaznici dijele energiju i podršku, što čini maraton posebnim iskustvom za sve.
Zagrebački maraton pokazuje kako sport povezuje različite generacije i zajednice. Njegova tradicija od više od trideset godina svjedoči o kontinuiranoj podršci profesionalnih i rekreativnih trkača, ali i građana koji svojim navijanjem pretvaraju gradske ulice u festival motivacije i zdravog života.
Za one koji još razmišljaju o prijavi, rok ističe 30. rujna – prilika da i sami osjete ritam grada, snagu vlastitih nogu i energiju koja se širi s tribina na stazu. Zagreb tako potvrđuje svoj status grada koji diše sportom, gdje su iskustvo, zajedništvo i strast jednako važni kao medalje na cilju.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.