Robert Sever predstavio novu kolekciju koja slavi zanat, nosivost i suvremeni luksuz
Nova kolekcija Roberta Severa za sezonu jesen/zima 2025., predstavljena konceptualnim showom pod nazivom Studio Artisanal, donosi pomak u načinu na koji se moda percipira i doživljava. Umjesto klasične piste, publika je uronila u niz pažljivo komponiranih vinjeta koje su djelovale poput zaustavljenih modnih kadrova, spremnih za naslovnice prestižnih magazina. Takva prezentacija naglasila je ideju trajnosti vizuala i dala kolekciji dodatnu dimenziju – onu u kojoj odjeća postaje integralni dio umjetničke scene.
Naziv Artisanal otkriva i samu srž kolekcije – posvetu modnom zanatu, preciznosti i vještini. U svakom komadu iščitava se studiozan pristup: pažljivo birani materijali, precizno krojenje, ručna dorada i naglašeni detalji koji otkrivaju svoju vrijednost tek kada se odjevni predmet doživi izbliza. Kolekcija ima 30 lookova, a svaki je osmišljen s idejom slojevitosti, dugotrajne upotrebljivosti i jednostavnog kombiniranja.
Estetika Studio Artisanal balansira između sofisticiranosti i svakodnevne nosivosti. Sako, kaput, odijelo i jakna zauzimaju središnje mjesto kolekcije, no nisu oblikovani tek kao klasični formalni odjevni komadi. Njihovi krojevi i detalji sadrže elemente street stylea, koji su kroz Severovu prizmu reinterpretirani u elegantne, funkcionalne siluete. Tako se poslovni kod prepliće s urbanom lakoćom, dajući kolekciji suvremeni karakter.
Paleta materijala i tekstura otkriva bogatstvo slojeva – vuna, tvid, strukturalni pamuk i mekani, podatni tekstili suprotstavljeni su detaljima od kože i ručno apliciranim akcentima. U paleti prevladavaju tonovi koji odražavaju smirenost i trajnost: siva, tamnoplava, smeđa i crna, dok povremeni kontrasti u jačim bojama unose dinamiku i naglašavaju modni identitet.
Cjelokupna kolekcija protkana je idejom prêt-à-portera u njegovom najčišćem smislu – odjeće stvorene da traje, da prati ritam suvremenog života i da odražava osobni stil onoga tko je nosi bez kompromisa između estetike i praktičnosti. Studio Artisanal pokazuje kako zanatska preciznost i dizajnerska vizija mogu rezultirati kolekcijom koja je jednako relevantna u svakodnevnom kontekstu i na modnoj sceni.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.