HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kampanja je dio platforme Budi DOBRO. Budi CE., koja već pet godina gradi zajednicu otvorenog dijaloga i brige o mentalnom zdravlju. Ovoga puta naglasak je na međugeneracijskom razumijevanju – jer iako se razlike čine nepremostive, istina je da svaka generacija nosi znanja, vještine i iskustva koja mogu biti dragocjena drugima.

„Generacijske razlike ponekad se čine nepremostive, no važno je podsjetiti da nas svaka generacija može naučiti nečemu vrijednom. Tek kada se bolje razumijemo, gradimo snažniji sustav podrške i optimističnije okruženje za sve nas“, istaknula je Tihana Moškatelo, voditeljica razvoja robne marke Cedevita.

cedevita

Kampanja donosi i poseban dodatak – Rječnik Generacije CE. U njemu se, na zabavan način, spajaju izrazi koje su koristili mladi osamdesetih s pojmovima koji danas pune TikTok i Instagram storije. Tako možete otkriti što cringe znači tinejdžerima, a što roditelji poručuju kada slegnu ramenima i kažu „malo morgen“.

Psihologinja Gabrijela Ištuk, koja sudjeluje u projektu, naglašava da nas razlike ne bi trebale udaljavati, nego povezivati: „Na prvi pogled može se činiti da su starije i mlađe generacije čiste suprotnosti, no zapravo nas povezuju slične životne situacije i iskustva. Dovoljno je pronaći zajednički jezik – jer kad se uistinu čujemo, postajemo i jedni drugima oslonac.“

cedevita

Posjetitelji platforme mogu ostaviti svoje savjete za bolju komunikaciju među generacijama, sudjelovati u nagradnom natječaju i osvojiti vaučere za individualna savjetovanja s Gabrijelom Ištuk. Tako se kampanja ne zadržava samo na lijepim riječima, već potiče ljude da aktivno grade mostove između generacija.

I možda je upravo to najvažnija poruka: razlike nas ne razdvajaju – one nas povezuju, sve dok imamo volje razgovarati i učiti jedni od drugih.

cedevita


Oznake:

bolja komunikacija s mladima bolja komunikacija s roditeljima bolje razumijevanje Briga o mentalnom zdravlju budi dobro poveži ce Budi DOBRO. Budi CE. cedevita dobro cedevita društvena odgovornost cedevita kampanja cringe značenje digitalni jaz digitalni jaz hrvatska dijalog i suradnja dijalog među ljudima društvena edukacija društvena odgovornost društvena povezanost društvene inicijative hrvatska društvene vrijednosti društveni projekti edukativna kampanja edukativna platforma emocionalna podrška emocionalna povezanost generacija alfa generacija Z generacije 80-ih generacije i digitalni svijet generacije i društvo generacije i vrijednosti generacije x y z generacijska iskustva generacijska povezanost generacijske razlike generacijski dijalog hrvatska društvena scena hrvatska edukacija hrvatske društvene kampanje hrvatske edukativne platforme hrvatske kampanje hrvatski izrazi 80-ih izrazi generacije z izrazi mladih izrazi starijih kako bolje razumjeti mlade kako bolje razumjeti starije kako povezati generacije kampanja za zajednicu kampanje o mentalnom zdravlju komunikacija među generacijama komunikacija u obitelji kulturne razlike generacija malo morgen značenje međugeneracijska komunikacija međugeneracijska solidarnost međugeneracijski jaz međugeneracijski odnosi međugeneracijski razgovori međugeneracijsko razumijevanje međusobno osnaživanje mentalno zdravlje mentalno zdravlje hrvatska most između generacija nagradni natječaj budi dobro osnaživanje mladih osnaživanje starijih osnaživanje zajednice pov značenje povezanost zajednice povezivanje generacija povezivanje kroz razgovor povezivanje ljudi psihologija i društvo psihologija komunikacije psihologinja gabrijela ištuk psihološka podrška psihološki savjeti razumijevanje kroz jezik razumijevanje mladih razumijevanje starijih rječnik generacije rječnik generacije ce roditelji i tinejdžeri savjeti za međugeneracijsko razumijevanje suradnja generacija tihana moškatelo cedevita učenje kroz generacije učenje kroz iskustvo vaučeri za savjetovanje važnost dijaloga važnost komunikacije važnost mentalnog zdravlja važnost otvorenog razgovora važnost razumijevanja yolo značenje zajednica i povezanost zajednički jezik zajednički jezik generacija

druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025