Zadranka Katarina Šango zanimljivog umjetničkog imena Šinjorina Katarina na sceni je kao riba u vodi. Od malih nogu više od svega zanimali su je pjevanje, gluma, ples i crtanje, a kreativnost raznih umjetnika čije je vještine upijala s malog ekrana postali su joj inspiracija za vlastiti umjetnički razvoj koji je krenuo korak po korak; od uloge u osnovnoškolskom igrokazu, pjevačkog nastupa u HNK Zadar na Benja festu, srednjoškolske dramske predstave u kojima je sudjelovala kao član dramske skupine “Igrajmo se Zadar”, do rada na svom vokalu u školi pjevanja Emilije Kokić i usavršavanja glumačke tehnike kod Rade Šerbedžije. Svaka stepenica koju je prošla, pokazala je da Katarina ne računa na uspjeh preko noći, već da itekako misli brusiti svoj talent upijajući svako znanje koje nesebično ponude iskusniji, etablirani umjetnici.
Važan trenutak dogodio se prošle godine kada se Katarina prijavila na pjevačko natjecanje Novi glas u organizaciji Novog radija Zadar gdje je njen moćan vokal oduševio autora Franju Judniča Frenkya koji joj je ponudio suradnju iz koje je nastala pjesma “Dvoje krivih”, Katarinin prvi službeni singl kojim se predstavlja na domaćoj glazbenoj sceni. Pjesma o strasti, privlačnosti i igri emocija između dvoje ljudi sjajno je legla Šinjorini Katarini koja se na pozornici nimalo ne štedi, već plijeni pažnju zaraznom energijom koju emitira te snažnim vokalom koji mnoge podsjeća na Zoricu Kondžu, što je Katarini velika čast jer često upravo Zoričine pjesme bira za nastupe.
“Moj prvi autorski singl, zvuči nevjerojatno! Dječji san koji se pretvorio u stvarnost, nakon stvarno puno truda i rada. Nekako se sve posložilo, ništa nije išlo na silu, već je sve teklo prirodno i imam osjećaj da je baš tako moralo biti. Dok smo snimali pjesmu u studiju, stvorila se neka dobra lijepa energija, kao i poslije dok smo snimali spot. Opušteno, s vjerom da je to što radimo iskreno, bez kalkulacija. Hvala Franji što mi je ustupio pjesmu i što je baš u meni vidio pjevačicu koja ju može najbolje iznijeti. Nadam se da će se svidjeti ljudima koji ju čuju, radujem se svemu što me čeka”, uzbuđena je zbog svog prvijenca simpatična Katarina koja ne bježi od izazova, što je dokazala i petogodišnjim boravkom u Norveškoj gdje je, uz posao, aktivno sudjelovala u etno zboru Koret Oslo čije je članove oduševila hrvatska etno pjesma „Naranča“ grupe Putokazi, koju im je Katarina otkrila.
Uz glazbu, gluma je njena velika strast, a zanimljivo je da je imala epizodnu ulogu u hvaljenoj dramskoj seriji “Nestali”, a glumila je i u predstavama “Bakhe” i “Crvenkapica” Dragon teatra. Glumačko iskustvo joj je, kako sama kaže, bilo od koristi prilikom snimanja njezinog prvog videospota u režiji Marina Brkljače, inače brata pjevača Jure, za koji su odabrali lokaciju zadarske City Gallerije. Katarina se u spotu prikazuje baš onakvom kakva je – temperamentna, puna životne snage i spremna za sve izazove koji su pred njom.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.