‘Prizivanja 4: Posljednji obredi’ srušili sve rekorde u Hrvatskoj
Kino dvorane bile su krcate ovog vikenda jer je franšiza „Prizivanja“ s „Posljednji obredima“ nadmašila prethodne rezultate uslijed najjačeg otvaranja horor žanra svih vremena u našoj zemlji.
I CineStar IMAX® u Arena Centru ovim je vikendom potvrdio status nezaobilazne destinacije za najveće filmske spektakle jer kao specijalni format bilježi rekordni dolazak posjetitelja za ovaj žanr.
Veliko finale studija New Line Cinema – Prizivanja 4: Posljednji obredi – koji je u distribuciji Blitz filma s prikazivanjem krenuo prije pet dana, već je sada ostvario odličnu gledanost u kinima i može se pohvaliti titulom najvećeg horor debija svih vremena po zaradi na kino blagajnama. Film je do sada pogledalo preko 30 000 gledatelja, a brojke svakim danom rastu.
Publika je posebno birala IMAX® jer ovaj format pruža neusporediv intenzitet horora – najveće platno, kristalno jasna slika i moćan zvuk koji doslovno ‘utjeruje strah u kosti’. Svaka škripa, svaki uzdah i svaki neočekivani prizor u IMAX-u djeluje stvarnije nego ikada prije – baš zato je publika birala ovu dvoranu i oborila rekord.
Zanimljivo je da je ovo posljednji put da će gledatelji uživati u više od 2 milijarde dolara vrijednoj Prizivanja (Conjuring) franšizi u ovom obliku, u režiji veterana franšize Michaela Chavesa i produkciji arhitekata franšize Jamesa Wana i Petera Safrana. “Godinama smo gradili ovu priču oko Warrenovih, i to je omogućilo publici da se istinski poveže s Edom i Lorraine,” rekao je gospodin Safran u poruci. “Element ‘finala’ zasigurno je privukao još širu publiku nego što se očekivalo. Film je pun iznenađenja i drži publiku neprestano u napetosti.“
Kada su James Wan i Peter Safran krenuli raditi prvi film Prizivanja, cilj je bio snimiti jedan vrhunski nadnaravni triler, kakav ljudi dugo nisu imali priliku vidjeti, i time vratiti jedan veliki žanr na zasluženo mjesto. To je bio cilj. Iako su već tada znali da imaju desetke slučajeva Warrenovih koje bi mogli istražiti kasnije, nikada nisu razmišljali o nastavcima ili gradnji franšize. Tada su samo željeli napraviti jedan sjajan film.
Farmiga i Wilson glume uz Miu Tomlinson i Bena Hardyja, koji utjelovljuju kćer Eda i Lorraine, Judy Warren, i njezina dečka Tonyja Speru, dok se Steve Coulter vraća kao otac Gordon. U filmu također glume Rebecca Calder, Elliot Cowan, Beau Gadsdon, Kíla Lord Cassidy, John Brotherton i Shannon Kook.
„Prizivanja 4: Posljednji obredi“ treba pogledati u kinu, u društvu obožavatelja franšize, a osim veličanstvenog IMAX® koji ujedno i znači najveće platno, vrhunsku rezoluciju i besprijekoran zvuk, preporučujemo i premium formate kao SCREENX® i 4DX®. SCREENX omogućuje kut gledanja od 270 stupnjeva gdje će vas jezivi trenuci okružiti u ključnim momentima, a 4DX nudi preko 10 posebnih efekata, među ostalim kretanja, vode, mirisa…Ulaznice su dostupne na cinestarcinemas.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.