Zagreb je sinoć otkrio novo lice luksuza – i sve je mirisalo na kavu
Zagreb je sinoć mirisao na luksuz, eleganciju i – kavu. Na rooftop terasi art'otel-a, uz pogled na grad koji nikad ne miruje, predstavljen je L’Or – jedan od najcjenjenijih svjetskih brendova kave koji je napokon stigao na hrvatsko tržište. Ovaj globalni brend, prisutan na više od 80 tržišta diljem svijeta, svoju je premijeru u Zagrebu obilježio večeri u znaku sofisticiranog užitka i senzualnih aroma.
Svečanost je otvorila kolekcija aluminijskih kapsula L’Or Espresso, kompatibilnih s Nespresso® Original aparatima. Svaka kapsula krije pažljivo odabrana zrna kave, pretvorena u zlatni espresso s bogatim slojem kreme i očaravajućom aromom – iskustvo koje obećava više od obične šalice kave. Na hrvatskom tržištu dostupno je šest izdanja: od intenzivnog Ristretto 11, preko Profonda 8 i Supremoa 10, pa sve do Forze 9, te senzualnih single-origin varijanti Colombia i Brazil.
Uzvanici iz javnog i društvenog života, među kojima su bile Jelena Perić, Meri Goldašić, Elena Dizdar i mnogi drugi, uživali su u večeri u kojoj se spojila elegancija i užitak. U ime brenda obratila se Beril Tekelioglu, senior brand managerica L’Or-a, koja je naglasila: „L’Or, kroz višestruka senzorna iskustva, ključ je koji otvara portal trenutka. Kada se to dogodi, sva vaša osjetila se bude i svijet oživljava. Probudite svoja osjetila uz L’Or.“
Program je vodila karizmatična Ana Radišić, koja je svojim stilom i prisutnošću savršeno utjelovila brend filozofiju. Dolazak L’Or kave na hrvatsko tržište ne predstavlja samo lansiranje novog proizvoda – to je poziv na ritual uživanja, na trenutke u kojima se život usporava i pretvara u čisti luksuz. Od sada, zlatna šalica kave više nije rezervirana za putovanja – stigla je u našu svakodnevicu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.