Oni su ponovno pokorili ulice: Ivica Zubac, Hiljson Mandela i Nika Turković razotkrivaju tajnu nepobjedivog stila
Kad se moda susretne s autentičnošću, rezultat je nevjerojatan – a hrvatska scena upravo to dokazuje. U posljednje vrijeme sve više ikona urbanog stila i glazbenih trendsetera pronalazi način kako spojiti svoje strasti sa streetwear kulturom, a rezultati su spektakularni.
Ivica Zubac nije samo NBA košarkaš – njegova pojava na ulicama Zagreba pokazuje da sport i moda mogu biti nerazdvojni. S druge strane, Hiljson Mandela svojim trap ritmom i osebujnim stilom redefinira što znači biti “cool” u domaćem glazbenom svijetu. Pop zvijezde poput Miach i Nike Turković unose energiju i sofisticiranost, dok kroz svoje outfite šalju jasnu poruku: stil je iznad trendova, a autentičnost je kraljica.
Ove ikone kombiniraju klasike s neočekivanim detaljima, čime svaka njihova pojava postaje trenutak inspiracije za generaciju koja traži vlastiti izraz. Bilo da se radi o večernjoj šetnji gradom, spontanim fotografijama na društvenim mrežama ili nastupima pred publikom, njihov stil je uvijek jasno definiran i neponovljiv.
I upravo ta filozofija originalnosti krije tajnu koja stoji iza kultnih tenisica koje se nisu mijenjale desetljećima. Hrvatska priča o legendarnom modelu tenisica i Firebird Tracksuitu pokazuje kako globalni simboli streetwear kulture pronalaze svoj odjek i ovdje – u kombinaciji s talentom i stavom domaćih ikona poput Zubca, Hiljsona, Miach i Nika Turković. I dok globalna kampanja okuplja Missy Elliott, Jennie i Samuela L. Jacksona, lokalna scena jasno pokazuje da istinski stil ne poznaje granice.
Nove Superstar tenisice dostupne su u adidas trgovinama i na adidas.hr, a njihova prisutnost na domaćim ulicama potvrđuje da klasik ne prestaje inspirirati ni nakon više od pola stoljeća.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.