Maja Šuput raspametila Vodice: Glazbeni trans, posveta Šimi i povratak kultnog dueta
Na krilima ljetne euforije, uz miris mora, šampanjca i beatove koji se čuju sve do svitanja, Vodička fešta još je jednom dokazala – kad Dalmacija slavi, cijela regija staje. A kad Maja Šuput preuzme mikrofon, granica između koncerta i ekstaze jednostavno nestaje.
U ponedjeljak navečer, popularni klub La Playa bio je epicentar zabave koju se dugo neće zaboraviti. Tisuće okupljenih plesalo je pod zvjezdanim nebom u desetosatnoj glazbenoj maratonskoj večeri koju su predvodili Maja Šuput, Connect i Cvija. No, kraljica večeri bila je – Maja.
S prepoznatljivim humorom i zaraznom energijom, Maja je povela publiku kroz set najvećih hitova, ali i premijerno izvela najnoviju pjesmu “Nisam ja za male stvari”, posvećenu – ni manje ni više – nego Gospodinu Savršenom. “Šime, ova je za tebe”, poručila je sa stagea, referirajući se na Šimu Eleza, s kojim dijeli kadar u spotu, ali i, čini se, sve više zajedničkih trenutaka izvan njega. Njihova kemija na pozornici nije prošla nezapaženo.
Šime, kojeg smo tijekom večeri zatekli u opuštenom društvu i selfie sessionima s obožavateljicama, odlično se uklopio u ležernu, a ipak glamuroznu atmosferu večeri. La Playa je pulsirala kao jedna velika plesna pista, a Maja je diktirala ritam večeri uz nezaobilazne “Amneziju”, “Djevojačko veče”, ali i neočekivanu poslasticu – reunion s grupom Connect.
“Lopove” – hit koji i danas budi uspomene na neka intenzivna ljetna zaljubljivanja – zvučao je snažnije nego ikad. Povijesni trenutak za fanove, i pravi throwback za sve one koji su tada, baš kao i sada, vjerovali u moć ljetne glazbene čarolije.
A kada su dečki iz Connecta poželjeli novu “Dalmatinku” na pozornici, desetak odvažnih djevojaka iz publike nije oklijevalo – bilo je to još jedno poglavlje večeri koja je nadmašila sve očekivanja.
Vodička fešta i ove je godine potvrdila svoj status must-visit destinacije ljetnog noćnog života. S gostima iz Hrvatske, regije, Njemačke i Austrije, Vodice su bile više od destinacije – bile su raspjevani melting pot generacija, jezika i stilova.
A sezona još nije gotova. La Playa već najavljuje nastavak ljetne čarolije – Tanja Savić, Maya Berović, Severina, Seka Aleksić, Jole… Popis je zvjezdani, a ritam – neumoljiv. Ako je suditi po atmosferi s početka kolovoza, finale ljeta u Vodicama bit će spektakularno.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.