Ljeto u pokretu: morske avanture zabavnije su kad se dijele s obitelji i prijateljima
Idete li uvijek u isto mjesto na ljetovanje ili ste među onima koji lutaju obalom i otocima uz poneki izlet u zaleđe? Oba odabira imaju svoje prednosti. Prvi pristup donosi poznatu lokaciju i društvo, mjesto na plaži i u lokalnom kafiću. Druga ideja otkriva ljepote Hrvatske u kojoj svako malo mjesto, plaža, otok i uvala skrivaju ljepote i priliku za odmor, kupanje i sunčanje.
Bilo da je u pitanju vaš ljetni “drugi” dom ili putujete nepoznatim krajevima, otkrivajući predivna mjesta po kojima je Hrvatska poznata, u današnje vrijeme važno je imati pouzdanu mobilnu mrežu dovoljne pokrivenosti i kapaciteta. Želimo biti povezani, dijeliti doživljaje s prijateljima i obitelji te na društvenim mrežama. U lijenim podnevnim siestama uz drijemež želimo pogledati sve one serije koje tijekom godine zbog obveza nismo stigli.
Uživanje u omiljenom video sadržaju, bez obzira na to gdje se nalazimo, omogućuje nam da nikada ne propuštamo ono što nam je bitno. Kompleksne mobilne igre traže nisku latenciju i stabilnu vezu, a velika brzina, dostupnost i kvaliteta važne su i za gledanje OTT platformi poput brojem programa najjače domaće usluge EON TV-a. S ljetne terase gledajte Bijeli Lotus, film o legendarnom Draženu Petroviću ili nešto od golemog izbora koji streaming aplikacije donose na pametni telefon.
Slanje videa korčulanskih zidina, pogleda s brda Hum povrh Komiže ili s broda koji obilazi impresivne litice Telašćice na Dugom Otoku treba biti bez prekida i s brzim uploadom. Dobra pokrivenost signalom važna je i za video pozive s nekih od top atrakcija diljem naše obale i unutrašnjosti.
Kako odabrati pouzdanu mobilnu mrežu?
Globalni lider u neovisnim mjerenjima mrežnog iskustva, Opensignal, analizira upravo iskustvo korisnika, a na njegove se rezultate oslanjaju najveće svjetske telekom kompanije.
U svom je izvještaju Opensignal ocijenio Telemachovu mobilnu mrežu kao onu najbolje kvalitete i najpouzdaniju u Hrvatskoj, koja ujedno nudi najbolje iskustvo gledanja video sadržaja na platformama poput EON TV-a. Telemach drži status pobjednika u 10 od 14 kategorija koje uključuju kvalitetu mreže, pouzdanost, 5G pokrivenost, brzine preuzimanja i prijenosa podataka i druge.
Korisnici prepoznaju kvalitetu
Telemachu je ovo već treće priznanje neovisnog Opensignala, a to nije slučajnost. Ostvarivanje ovakvih rezultata u kontinuitetu posljedica je dugoročnih ulaganja. Od svog dolaska na tržište, Telemach je povećao broj baznih stanica za 50% i kapacitet mreže za šest puta što je morskim avanturistima omogućilo veliku pokrivenost. Svojim super brzim 5G internetom pokrio je čak 99% populacije pa slanje 4K videa novim mobilnim flaghsipom neće biti problem s morskih i kontinentalnih avantura. Kvalitetu i pouzdanost Telemacha prepoznali su brojni mobilni korisnici – u 2024. godini njih najveći broj prešao je upravo na uslugu ovog operatora.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.