Glazba, emocija i publika koja pjeva uglas: Coolins proslavio rođendan koncertom za pamćenje
Postoje večeri koje se ne mogu opisati riječima – mogu se samo osjetiti. Varaždinski Trg fontana ove je subote bio upravo takvo mjesto: pozornica na otvorenom, pod zvjezdanim nebom, ispunjena glazbom, emocijom i snažnim vibracijama zahvalnosti. U središtu svega – Coolins, hrvatski pop pjevač i kantautor, koji je svoj 32. rođendan odlučio proslaviti onako kako najbolje zna – pjesmom.
Ali ovo nije bila tek rođendanska proslava. Bila je to proslava putovanja, rasta, autentičnosti i onog neuhvatljivog, a toliko stvarnog trenutka kad se srce i publika spoje u jedno. Prvi samostalni koncert, ispred domaće publike u Varaždinu, bio je sve ono čemu glazbenik teži – i više od toga.
U pratnji benda Too Acoustic, Coolins je izveo svoje najpoznatije pjesme, ali i predstavio aktualni singl “Prolazno je sve”, koji u kratkom roku osvaja domaće radijske etere i, još važnije, publiku. Atmosfera? Gotovo električna – publika koja pjeva uglas, osmijesi koji ne silaze s lica, suze koje se ne skrivaju. Jer kod Coolinsa ništa nije umjetno – svaki stih, svaka nota, svaki pogled prema publici dolazi iz najiskrenijeg mjesta.
“Osjećaj kada publika pjeva tvoje stihove i kada vidiš koliko glazba povezuje ljude nešto je što te ispuni do srži”, rekao je nakon koncerta. “Ovaj koncert za mene je bio više od glazbenog nastupa. Bio je potvrda da se trud, iskrenost i ljubav prema onome što radiš uvijek isplate.”
I upravo u toj iskrenosti leži njegova snaga. Coolins ne kroji pjesme po trendovima – on ih piše srcem. A publika to prepoznaje.
Večer u Varaždinu nije označila samo jedan koncert. Bila je to najava nečeg većeg – nove koncertne sezone, ali i novog glazbenog poglavlja. U studiju već završava rad na novom singlu, a ako je suditi prema energiji s Trga fontana, očekuje nas još jedno emotivno, glazbeno putovanje koje će dirnuti i najskrovitije dijelove duše.
Coolins se ne zadržava na sceni slučajno. Njegova glazba, prožeta nježnošću, ranjivošću i onim neobjašnjivim osjećajem poznatosti, ostaje – i gradi mostove među ljudima. U vremenu koje često traži brzinu i površnost, on donosi nešto suprotno: dubinu, autentičnost i emociju koja se pamti.
I možda je upravo zato ovaj rođendan bio više od osobne proslave. Bio je to podsjetnik da glazba, kada dolazi iz pravog mjesta, može promijeniti večer – i ostati s nama zauvijek.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.