Glazbena povijest na velikom platnu: Roger Waters ekskluzivno u CineStar kinima – spektakl koji se ne propušta
U svijetu gdje su istina, autentičnost i umjetnost često razvodnjeni, jedan čovjek ostaje vjeran svom glasu – i njegov glas ponovno odjekuje, ovaj put kroz platno. “This Is Not A Drill: Live From Prague”, film koji nadilazi granice klasičnog koncertnog doživljaja, ekskluzivno dolazi u CineStar kina diljem Hrvatske.
U samo dvije projekcije – 23. i 27. srpnja u 19 sati – publika će imati priliku doživjeti Rogera Watersa u njegovom najsirovijem, najiskrenijem i najveličanstvenijem izdanju. I to ne bilo gdje, već u udobnosti klimatiziranih dvorana CineStara, gdje će svaki ton i svaki kadar odisati perfekcionizmom i strašću jednog od najutjecajnijih umjetnika našeg doba.
Sniman u Pragu, na jednoj od postaja njegove globalne turneje, film donosi impresivnu kombinaciju glazbenog naslijeđa Pink Floyda, Watersovih solo klasika i novog materijala koji provocira, budi i nadahnjuje. “Wish You Were Here”, “Comfortably Numb”, “Us & Them”, “The Bar” – nisu samo pjesme, već trenuci kolektivnog pamćenja, dijelovi našeg emocionalnog DNK-a.
No, “This Is Not A Drill” nije običan koncertni film. Ovaj film je manifest. Politički, emocionalno i umjetnički angažiran. Waters, zajedno s redateljem Seanom Evansom, koristi suvremenu tehnologiju, efektne vizuale i vlastite ispovjedne segmente kako bi stvorio djelo koje tjera na razmišljanje – o svijetu, o društvu, o nama samima.
Za sve one koji su odrasli uz Pink Floyd. Za sve one koji su tek otkrili dubinu Watersove poruke. Za one koji vjeruju da glazba može mijenjati svijet. Ovo je pozivnica. Ekskluzivna. Neponovljiva.
Ulaznice su dostupne putem blagajni CineStara, online i kroz CineStar aplikaciju. Dva termina. Jedno iskustvo. Bez reprize.
Jer ovo nije drill. Ovo je glazbena istina. I ona vas čeka – samo u CineStar kinima.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.