Nakon godina u kojima je definirao domaću scenu suvremenog dizajna nakita, Nenad Sovilj – umjetnik, dizajner i bezvremenska modna referencija – proširuje svoj estetski svemir. Ovog ljeta, Sovilj lansira kolekciju ekskluzivnih svilenih marama koje su, baš poput njegovog prepoznatljivog nakita, nosive umjetnine.
Inspiriran vlastitim nagrađivanim vizualnim jezikom koji neprekidno istražuje formu, pokret i značenje, Sovilj je kreirao marame koje su više od modnog dodatka – one su osobni pečat, umjetnički izričaj, emocionalni statement.
Svaka marama izrađena je od najfinije twill svile (18 momma), dvostruko tiskana i ručno završena, ima karakteristične Sovilj motive među kojima se ističe uzorak nagrađen prestižnim Red Dot Design Award priznanjem još 2011. godine – simbol bezvremenske jasnoće i preciznosti.
Tri priče, jedna filozofija
Za početak kolekcije dostupne su tri verzije marame. Klasična crno-bijela, dimenzija 90×90 cm, ističe se grafičkom elegancijom i savršenim balansom svjetla i sjene. Tu je i puderasta, bež varijanta – jednako profinjena, ali u nježnijem, ženstvenijem tonu. Obje će verzije postati stalni dio Sovilj ponude, svojevrsni “core collection” za sve one koji vjeruju u ljepotu u detaljima.
Treća marama je posebno izdanje za kolekcionare i istinske estete: Limited Edition varijanta, dimenzija 110×110 cm, proizvedena u svega 20 primjeraka. Njena raskošna dvobojna igra – zelene nijanse s konjak linijama s jedne strane i suptilne smeđe tonove s akcentima zelene s druge – čini ovu maramu pravim vizualnim i taktilnim luksuzom. Ova će se edicija obnavljati svakih šest mjeseci u novom ruhu, čime Sovilj uvodi ritam promjene i ekskluzivnosti.
Više od modnog dodatka
Svilena marama Nenada Sovilja nije samo estetski objekt – ona nosi njegov potpis, filozofiju trajnosti, unutarnje snage i inspiracije. “Designed to be worn, lived with, remembered” – nije samo slogan, već i bit svakog Soviljevog djela.
Elegantne kutije za pohranu nakita sada imaju savršenog suputnika u ovim sofisticiranim maramama koje odišu tihim luksuzom, namijenjene modernim ženama koje cijene ljepotu, kvalitetu i priču iza svakog komada.
Ova kolekcija svilenih marama tek je prvi korak u novom poglavlju Soviljevog dizajnerskog izraza. No jedno je sigurno – u njegovom rukopisu, svaka linija, boja i tekstura imaju značenje. A ljepota – ona nikada nije slučajna.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.