Američka glumica Kathy Bates ponovno je pokazala zašto je jedno od najcjenjenijih imena u svijetu televizije i filma. Sa svojih 77 godina postala je najstarija glumica ikada nominirana za nagradu Emmy u kategoriji glavne glumice u dramskoj seriji, zahvaljujući svojoj ulozi u novoj CBS-ovoj verziji serije Matlock. Ovom nominacijom Bates je s trona maknula legendarnu Angelu Lansbury, koja je imala 70 godina kad je 1996. godine nominirana za ulogu Jessice Fletcher u seriji Murder, She Wrote. U Matlocku Bates tumači Madeline “Matty” Matlock, iskusnu i britku odvjetnicu koja se, nakon tajanstvenog i bolnog povlačenja iz pravnog svijeta, vraća u sudnicu. Javnosti je poznato da je Matty ostala udovica, financijski uništena zbog kockarskih dugova svog pokojnog supruga, a nakon smrti svoje kćeri u prometnoj nesreći preuzima brigu o unuku. Zapošljava se u prestižnoj odvjetničkoj firmi Jacobson Moore, gdje mora odgovarati znatno mlađoj šefici, unatoč desetljećima iskustva.
Uloga u Matlocku joj je donijela brojne pohvale, no ovo nije prvi put da je Bates u konkurenciji za nagradu Emmy. Bila je nominirana u istoj kategoriji 2011. i 2012. godine za ulogu u seriji Harry’s Law, tada sa 64 godine kao peta najstarija nominirana u toj kategoriji.
Osvojila je već dva Emmyja: jedan za gostujuću ulogu u Two and a Half Men, a drugi za sporednu ulogu u American Horror Story: Coven.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.