Ljepota više nije savršena – i to je najljepša vijest ovog ljeta! Pogledajte kako je dm slavio autentičnost na najposebnijem beauty eventu godine
U svijetu gdje su filtri često glasniji od stvarnosti, dm je i ovog ljeta odlučio povisiti ton – ali ne za još jedan savršeno uštiman kadar, već za autentičnost, različitost i ljepotu svakog pojedinca. U četvrtak 10. srpnja, raskošni Majestic park pretvorio se u središte ljepote bez pravila – ljepote koja slavi karakter, osobnost i ono #bašja u svima nama. Peto izdanje dm beauty breaka pod motom „Find Your Beauty“ okupilo je vodeće brendove, influencere, poznata lica i stvarne priče kako bi zajedno poslali poruku koja se sve rjeđe čuje: budi ono što jesi – i to je dovoljno.
S fokusom na kampanju #bašja, dm je još jednom pokazao da njeguje filozofiju inkluzije, slobode izražavanja i podrške svima koji odluče stati pred svijet bez maske. „Ljepota je prostor slobode u kojem svatko može naći svoj izričaj“, poručio je Ivan Horvat, voditelj marketinga dm-a za regiju Adria, i pozvao sve da se zapitaju: “Kako mogu još više biti #bašja?”
Među 17 pažljivo odabranih brendova, posebnu pažnju privukli su Henkel sa svojim top proizvodima za njegu i oblikovanje kose, viralni skincare hit Tir Tir u suradnji s Aurorom te Olival koji nas je podsjetio da ljeto bez Super Coco linije jednostavno – nije ljeto.
No, ovo nije bio tek još jedan event s lijepim proizvodima – bio je to doživljaj. Interaktivne radionice, kreativne prezentacije, spontani razgovori i trenuci koji nisu tražili savršen kadar već iskren osmijeh, pokazali su koliko ljepota dolazi iznutra kad se osjećamo prihvaćeno.
Poznata lica poput Renate Sopek, Antonije Stupar Jurkin, Marka Cuccurina i Grete Gardner nisu bila tamo samo zbog sjaja reflektora – već kao podrška ideji da pravo lice nije ono koje prikazujemo, već ono koje živimo. A kad je večer zatvorila karizmatična Žanamari uz energičan koncert, činilo se da publika nije samo uživala u glazbi – nego i u sebi.
U vremenu kad se često osjećamo nedovoljno jer ne dostižemo „ideal“, dm je odlučio biti prostor koji podsjeća da je autentičnost novi luksuz. I da, ljepota može – i mora – biti slobodna.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.