Bumbarovo ljeto: Čarolija djetinjstva u Areni, emocije pod zvijezdama i 35 godina Interfilma
Filmska večer za pamćenje: Pula, Arena, ljeto – i publika koja nije mogla sakriti oduševljenje. Dječji film „Bumbarovo ljeto“ premijerno je prikazan u sklopu 72. Pula Film Festivala, a gromoglasan pljesak publike pretvorio je projekciju u emotivno slavlje filma, djetinjstva i moći zajedništva.
Postoje večeri koje se pamte zbog filma, i one koje se pamte zbog osjećaja. Bumbarovo ljeto – novi projekt nagrađivanog redatelja Danijela Kušana – donio je oboje. U veličanstvenom ambijentu pulske Arene, pod ljetnim nebom koje miriše na more, publika je pozdravila film ovacijama, ali i proslavila veliki jubilej: 35 godina Interfilma, jedne od najvažnijih produkcijskih kuća na regionalnoj filmskoj sceni.
Crvenim tepihom prošetala je cijela ekipa filma: mlade glumačke nade, etablirani glumci, redatelj, producenti i kreativci čiji se trud i vizija osjete u svakom kadru. Atmosfera? Uzbudljiva, vesela, razdragana. Filmska priča? Ona koja grije srce i budi nostalgiju na vlastita djetinjstva.
Radnja filma smještena je na izmišljenom otoku Trsu – negdje između pustolovine, mašte i srca. Karlu i Bumbara upoznajemo dok kreću u ljetnu misiju života: spasiti dječaka Chikua iz ruku krijumčara, uz pomoć neustrašivih prijateljica Vesne i Marine. Ono što počinje kao avantura, prerasta u priču o hrabrosti, prijateljstvu i tome koliko djeca ponekad bolje od odraslih znaju što je ispravno.
Kušanovo režijsko oko prepoznaje ono bitno – emociju, nijansu, toplinu. Djeca u filmu ne glume „kao odrasli“, već žive svoje uloge iskreno i s puno duha. Mlade zvijezde Jozo Mornar (Bumbar), Franko Bručić (Karlo), Luna Vrućinić Perić (Marina), Cvita Lakoš (Vesna) i Jibril Kai Budimir (Chiku) nose film sa šarmom koji je teško ne zavoljeti.
Bumbarovo ljeto nije samo dječji film – on je poziv odraslima da se sjete tko su bili dok su trčali po plaži, jeli sladoled do zuba i vjerovali da dobro uvijek pobjeđuje. U publici Arene sjedili su roditelji, bake i djedovi, djeca i tinejdžeri – i svi su gledali u isti ekran s jednakim osmijehom.
Uz to, film nosi produkcijski pečat koji se ne zaboravlja – pažnja na detalj, scenografiju, fotografiju i zvuk. Sve funkcionira kao razglednica jednog savršenog ljeta. Nostalgično, ali moderno. Dirljivo, ali duhovito.
Proslava jubilarnog 35. rođendana Interfilma dodatno je zaokružila večer u Areni. Iza ove moćne filmske priče stoji produkcijska kuća koja već desetljećima dokazuje kako se film ne stvara samo budžetom, nego strašću, upornošću i osjećajem za priču.
Ivan Maloča, producent i osnivač Interfilma, zajedno s ekipom kroz godine je potpisao kultne naslove: Bitange i princeze, Crno-bijeli svijet, Ustav Republike Hrvatske, Maršal, Narodni heroj Ljiljan Vidić… Popis je dugačak, a svaka od tih priča nosi nešto autentično – baš kao i Bumbarovo ljeto.
Film u distribuciji Duplicata stiže u kina 24. srpnja i već sad se najavljuje kao ljetni hit. No, više od svega, on je podsjetnik da su najvažnije priče često one koje gledamo očima djeteta.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.