Vrući dani? Ne brinite – rješenje je praktičnije (i ljepše) nego što mislite
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Ove sezone, osim navijanja za najbolje nogometne klubove, korisnici mogu uživati i u izvanrednim performansama najnovijih Hisense kućanskih uređaja.
U središtu pozornosti je model kombiniranog hladnjaka sa zamrzivačem RT641N4WFE1 – uređaj koji spaja praktičnost, učinkovitost i eleganciju, a dizajniran je kako bi odgovorio na sve potrebe modernog kućanstva.
Pametno hlađenje za moderan dom
Hisense RT641N4WFE1 hladnjak donosi niz naprednih funkcionalnosti koje osiguravaju optimalnu pohranu namirnica uz maksimalnu energetsku učinkovitost (energetski razred E). S ukupnim kapacitetom od 466 litara, ovaj model nudi dovoljno prostora i za najveće obiteljske potrebe. Zahvaljujući Multi Air Flow sustavu, svježina i temperatura ravnomjerno su raspoređene u svim dijelovima hladnjaka, dok Total No Frost tehnologija eliminira potrebu za ručnim odmrzavanjem.
Tu su i korisne značajke poput Super Cool i Super Freeze funkcija za brzo hlađenje i zamrzavanje, kao i LED zaslon s elegantnim kontrolama na vratima, koji dodatno pridonosi suvremenom dojmu. S kromiranim držačem za boce, pregradama s kaljenim staklom i elegantnim inox dizajnom, ovaj hladnjak bez napora podiže estetiku svake kuhinje.
Tehnologija koja misli za vas
Kao što je već istaknuto u prethodnim PR kampanjama, Hisense hladnjaci iz linije Pureflat Smart pokazuju smjer kojim brend ide – prema sve pametnijim rješenjima. I dok RT641N4WFE1 nije pametni hladnjak u užem smislu, koristi istu filozofiju funkcionalnosti, intuitivne upotrebe i prilagodbe korisniku. Model je dizajniran tako da omogući jednostavnu organizaciju, optimalno hlađenje i dugotrajnu svježinu – bez kompromisa.
Sponzorska priča koja traje
Hisense već dugi niz godina aktivno sudjeluje u najvećim sportskim događajima, a sponzorstvo FIFA Club World Cup™ 2025. predstavlja nastavak strateškog pozicioniranja brenda na globalnoj razini. Upravo zahvaljujući toj vidljivosti i povjerenju, sve više potrošača prepoznaje Hisense kao pouzdanog tehnološkog partnera – bilo da se radi o pametnim televizorima ili naprednim kućanskim aparatima.
Ekskluzivna promocija
Kako bi proslavio vrhunsku tehnologiju i strast za sportom, Hisense pokreće posebnu promociju: uz kupnju odabranih modela hladnjaka – uključujući i RT641N4WFE1 – i registraciju na službenoj stranici, kupci ostvaruju pravo na vrijedan poklon: Hisense TV 32A49N ili mikrovalnu pećnicu H20MOBSD1H, ovisno o kupljenom modelu. Detalji promocije dostupni su na službenim Hisense kanalima.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.