Curaprox predstavlja inovativni putni set bez kojeg turist ne kreće na putovanje!
Znate li da se svake sekunde u našoj usnoj šupljini razvijaju milijuni bakterija koje, ukoliko ih ne uklonimo na vrijeme, formiraju nakupine zubnog plaka - glavnog uzročnika karijesa i upale desni.
Kako nam je stigao i službeni početak ljeta, a time i sezone putovanja, za blistav osmijeh u svoju prtljagu ubacite i Curaprox putni set, praktičan etui uz kojeg ćete moći voditi računa o svojoj oralnoj higijeni u svakom trenutku.
“Naš inovativan Curaprox putni se dolazi u posebno dizajniranoj kutijici atraktivnih boja koja sadrži sve što vam je potrebno za potpunu oralnu higijenu u bilo kojoj prilici – kod kuće, u uredu ili na putovanju” – rekla je Tijana Šafar iz tvrtke Albidus, generalnog zastupnika Brenda Curaprox u Hrvatskoj, dodajući kako je ovaj set dizajniran tako da stane u svaku torbu te se može koristiti više puta. Unutar Curaprox putnog seta nalazi se sklopiva, kultna Curaprox CS 5460 ultra soft četkica za zube, dvije veličine Curaprox CPS prime međuzubnih četkica s držačem te nježnu Be you pastu za prirodno izbjeljivanje zuba. Kad se potroše, svi proizvoda iz putnog seta mogu se nadopuniti novima, pojasnila je Tijana kroz kratko predstavljanje Curaprox inovacije.
Curaprox
Na eventu, koji je bio organiziran u jednoj od najpopularnijih turističkih zagrebačkih adresa (a koju dobro znaju svi oni koji vole pojesti ukusne štrukle u centru grada) – restoranu La Štruk u Skalinskoj, uz prefine slane i slatke štrukle okupili su se i brojni zaljubljenici u putovanja – novinari, influencerice Ana Ivančić Šola (@my-off_days) i Martina Ivanko Filipović (@tinastyle.hr) , ali i poznate osobe poput glumice Mirne Medaković, tv lica Edite Misirić koje nisu krile oduševljenje Curaprox putnim setom. Na ovom su se eventu okupilo mahom Zagrepčani koji su na jedan dan postali Curaprox turisti kojima je vodička Josipa Šiklić poznata kao Purgerica pokazala Zagreb. I to na malo drugačiji način. U svojoj inovativnoj turi povela je prisutne u zagrebački đir i otkrila brojne tajne razvoja stomatologije u metropoli. U mnoštvu onoga što su Curaprox turisti mogli doživjeti tijekom obilaska izdvojili smo par zanimljivosti!
Curaprox
Zubi su i u Zagrebu bili statusni i staleški simbol. Bili su i u funkciji mode. Oni su slali su različite poruke, a gubitak zubi je često značio gubitak moći, snage i starenje pa je samim time oralna higijena bila važan dio naše prošlosti.
Prvi ‘zubari’ u Zagrebu bili su obrtnici – najčešće brijači koji su po potrebni izvadili i pokoji zub. Službeno, u Zagrebu je svijest o oralnoj higijeni porasla u 19. stoljeću kad se i prvi put spominju gradski zubari. Školovani stomatolozi, u to doba pretežno stranci, djelovali su pojedinačno i samostalno, a njihov rad temeljio se isključivo na zaradi. Javna stomatološka služba počela se brže razvijati dvadesetih godina prošloga stoljeća (školske, gradske, državne poliklinike), a Zagreb dobiva prvu Stomatološku kliniku davne 1931.
Penkala, koji je živio u Zagrebu, izmislio je prvu rotirajuću četkicu (preteču današnje sonične četkice) i to kako bi udovoljio svojoj kćeri Thei. Kako je rekla Purgerica, Penkalina kćer, Thea, ”bežala” bi i plakala na sami spomen pranja zubiju, jer su joj tadašnje četkice bile pregrube za desni. Njegov izum, četkica s dvije simetrične poluge, kaj su ”zgledale” k’o kliješta za drobiti ”orehe i lešnjake”, nije trljala zube, neg’ je, okrećući se oko svoje osi, sama prala zube.
Prve paste za zube bile su u obliku praška, a radile su se od mješavine pepela volovskih kopita, mirte i spaljenih ljuski jaja. Prvi su ga, prije oko 4000 godina, koristili stari Egipćani, a u Zagrebu su postojale brojne različite inačice. Isprava su se koristile bez četkice, a napravljena pasta bi se prstom trljala po zubima. Tek 1892. godine osmišljena je zubna pasta najsličnija današnjoj tako da ne moramo u lov da bi oprali zube već možemo uživati u bezbroj okusa koji osvježavaju, čuvaju zube i desni te čine naš osmijeh blistavim.
Što se sve koristilo za očuvanje zdravlja u prošlosti može se vidjeti u skrivenom laboratoriju najstarije zagrebačke ljekarne koja se nalazi na gornjem gradu, u blizini Kamenitih vrata.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.