Za večeri koje ostaju u pamćenju: Nova eNVy room kolekcija donosi noćnu eleganciju s porukom
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
Kao što su njihovi modeli već odavno sinonim za ženstvenost koja se ne boji kontradikcija, tako i ova kolekcija istražuje ono što moda najrjeđe priznaje – što ostaje kada sve prođe. I izgleda zapanjujuće.
Noć kao modna kulisa
U novoj kampanji nema scenografije. Samo grad. Garaže, asfalt, hladne fasade. I haljine koje izgledaju kao da su rođene upravo u toj atmosferi. eNVy room nas vodi u srce urbane noći – onu koja nije pozornica, nego produžetak stvarnog života. Tamo gdje moda prestaje biti izjava i postaje emocija.
Romantika izvan klišeja
Kolekcija je sve samo ne jednostavna – u najboljem mogućem smislu. Krep organza, couture konstrukcija, višeslojni krojevi, fluidne siluete koje se opiru konvenciji. Haljina u bijeloj i crnoj verziji – s prorezima koji sežu do bedara i korzetiranom osnovom – djeluje kao da je pobjegla iz sna u kojem se osjećamo najmoćnije.
Nije to haljina za plesni podij. To je haljina za onaj hod kući kada ti se sve emocije smire, a ti shvatiš da si večeras bila točno ono što jesi – bez kompromisa.
Ženstvenost koja ima mišiće
Jedan od najupečatljivijih komada je mini haljina-kombinezon s korzetom i cropanom jaknicom – spoj stroge arhitekture i urbanog chica. I to je ono što eNVy room radi najbolje: stvara siluete koje imaju stav, ali nikada ne guše osobnost.
Tu je i crna čipkana haljina s dekorativnim detaljem na boku – gotovo skulpturalna, ali meka u pokretu. Savršen kontrast za žene koje ne žele birati između snage i senzualnosti.
Moda za trenutke koji nisu režirani
U svijetu u kojem sve mora biti „Instagramično“, ova kolekcija nam poručuje: budi svoja kad to nitko ne gleda. Nosiva visoka moda? Da. Ali još važnije – moda za trenutke koji nisu planirani, ali ih pamtimo najduže.
Jer večeri koje ostaju u pamćenju rijetko su savršene. Ali u njima se osjećamo najviše živo. I upravo zato ova kolekcija nosi poruku: ne čekaj priliku, budi prilika.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.