Ljeto počinje kad RecenziRAJ zove: Pogledajte tko je sve stigao na prezabavno događanje
Dok temperature rastu, društveni kalendar već zna tko otvara sezonu glamura i ljetne pozitive – Ženski RecenziRAJ. Na čarobnom Imanju Luna, tik uz Zagreb, Ljetni rendez-vous vol. 4 okupio je više od 180 uzvanika, među kojima su bili influenceri, poznate osobe, beauty brendovi i vjerni partneri ovog sve uspješnijeg lifestyle projekta. A atmosfera? Ravna najuzbudljivijem ljetnom festivalu – samo s više ruže, makeupa i glittera.
Prostrani, bajkoviti vrtovi i elegantna sala Imanja Luna bili su frame za savršen feed – jer ovaj event se ne samo pamti, već i objavljuje. Od personaliziranih Slatkachy sladoleda do kozmetičkih goodie bagova koje bi svatko poželio u svom neseseru, gosti su uživali u svakom kutku pažljivo osmišljene produkcije.
Tko god je kročio na event, zna da Ženski RecenziRAJ ne radi ništa “na pola”. Ovaj je susret donio pravi mix estetike, inspiracije i odlične energije – uz notu duhovitosti stand-up komičarke Marine Orsag, koja je uvela goste u program uz smijeh i spontani pljesak.
Beauty raj u punom sjaju
Odmah po dolasku, goste su dočekali brendovi koji su zaista dali sve od sebe – BIPA, NIVEA, Biutino, Brachatella, Skin Romance i drugi – a uz beauty kutke, gosti su mogli zavrtjeti kolo sreće, testirati najnovije proizvode i uhvatiti kadar za Insta story koji će skupljati lajkove. Najveći hit? Slatkachy sladoledi nazvani prema kozmetici, jer gdje drugdje možete kušati sladoled koji se zove kao vaša omiljena krema?
VIP atmosfera i ljetni glitter
Ako ste se pitali tko su bili među gostima – popis zvuči kao domaći Met Gala. Žanamari Perčić, Lucija Lugomer, Andrea Andrassy, Antonija Blaće, Zsa Zsa, Renata Sopek, Marco Cuccurin i mnogi drugi poznati influenceri i medijski lica pridružili su se fešti i ostali do kasno u noć – plešući, družeći se i dijeleći dojmove. Mnogi su na svojim profilima istaknuli da je ovo najbolji ljetni event na kojem su bili.
Svečana sala, iznenađenje večeri i – party do zore
Nakon open-air dijela, druženje se preselilo u svečanu salu gdje su goste dočekale Jana Beauty kutije pune makeup iznenađenja, ukusna večera i – nastup koji nitko nije očekivao. Sudar & Brass bend stvorio je atmosferu pravog mini festivala, a plesni podij se nije ispraznio do samog kraja večeri.
Goodie bag snova + najava zimskog spektakla
Kao da sve navedeno nije bilo dovoljno – uzvanici su kući ponijeli prepun goodie bag s najtraženijim ljetnim beauty proizvodima, u kojem su se našli darovi brendova poput dm-a, Dovea, Podravke, Jana Beautyja, Natural Wealtha, Ziaje i Fine Beautyja. Oduševljenje nije skrivao nitko – a u inboxima je već krenulo pitanje: Kad je zimski?
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.