Marie Claire proslavio dolazak u Hrvatsku chic zabavom u Klovićevim dvorima
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Sinoć, 01.07. 2025. godine, dok se romantičan sumrak u narančasto – ružičastim nijansama isrtavao na nebu, na Gornji grad u Zagrebu krenuli su pristizati elegantni uzvanici odjeveni u bijele i crne modne kombinacije, sa žutim detaljima. Povod? Ekskluzivni party kojim je Marie Claire proslavio dolazak na hrvatsko tržište, održan u Klovićevim dvorima.
Klovićeve dvore jučer je prožeo francuski duh, a umjetnost pisanog slova spojila se s kultnim prostorom u kojem su na štafelajima stajale razne varijante naslovnica prvog broja Marie Claire Hrvatska koje krasi Nina Badrić, punktovi dotjerani u pariškom stilu te zanimljive aktivnosti u kojima su slavna lica uživala do ponoći.
Samo neki od cijenjenih uzvanika koji su dobili pozivnicu za ekskluzivnu zabavu bili su Danijela Trbović, Ljupka Gojić, Tamara Vrdoljak, Nenad Korkut, Mirna Maras, Korana Gvozdić i Ivan Šarić, Mirna Zidarić, Aleksandra Dojčinović, Vjeko i Ivica iz eNVy Rooma, Aleksandar Šekuljica, Andrea Andrassy, Petra Kurtela, Barbara Kolar, Karla Zelić, Dora Šarić, Jana Dužanec i mnogi drugi.
Marie Claire s francuskom licencom napokon je stigao u Hrvatsku
Zvijezda naslovnice prvog broja magazina Marie Claire Hrvatska je Nina Badrić, hrvatska pjevačka diva koja je naslovnicu snimila u očaravajućem resortu Isabella Valmar Poreč i koja je u dirljivom intervjuu otkrila mnoge zanimljivosti koje njezini fanovi možda još nisu znali.
Na romantičnom Gornjem gradu, Marie Claire obilježio je dolazak na hrvatsko tržište, uz brojne partnere i celebritiye koji su uživali uz zvukove pjesama Natali Dizdar i setova DJ Indy-ja te koji su imali priliku pogledati dokumentarac o nastanku samog brenda koji se prikazivao na samim zidovima Klovićevih dvora.
Uz skiciranje uzvanika baš kao na pariškim ulicama, koje je omogućila INA, beauty aktivacije Kallos i Dr.Vivian, osvježavajuć sladoled Croccantino te zanimljiv photo booth, zabavnih aktivnosti nije nedostajalo, dok su projekcije na zidovima i šarmantno uređen prostor, kao i dres code: “crno-bijelo sa žutim detaljima”, donijeli francuski šarm u zidine Zagreba. Slavni Aperol Spritz (PPD) bio je zaštitno piće partyja uz još nekoliko atraktivnih koktela, a za catering se pobrinuo catering Kvatrić uz mnoštvo dekadentnih zalogajčića koji su uzvanicima davali energiju za ples do ponoći.
Glavna urednica portala i print izdanja Marie Claire Hrvatska, Dina Plevnik, i cijeli tim Marie Claire Hrvatska, uz direktora tvrtke Mediatop.do.o.o., Domagoja Glogovića, ugostili su brojne uzvanike koji su u Klovićeve dvore mogli stići samo uz posebnu pozivnicu te ih uveli u svijet slavne francuske licence koja žene oduševljava još od početka prošlog stoljeća.
Klijenti i partneri INA, Kallos, Dr.Vivian, Air France, Trika, Arena Centar, Rondo Mondo, Poliklinika Veir, Pharmateka Consult, Zaks, Jana Nails, Podravka, Cedevita i Croccantino ovu su večer učinili još čarobnijom.
Na kraju večeri svaki je uzvanik kući ponio primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire Hrvatska!
Magazin Marie Claire poziva sve žene da budu – svoje
Marie Claire po prvi put se pojavio na kioscima u Francuskoj u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, kao tjednik, a zatim je 1937. godine počeo izlaziti kao mjesečnik. Magazin se po prvi put obraćao ženama svih staleža s naglaskom na žensku individualnost, a Francuskinje koje su potrčale na kioske po svoj primjerak izazvale su stampedo zbog kojeg je morala urgirati i policija. Od samog starta do danas, Marie Claire prikazuje i lijepu i surovu stranu ženskog života te donosi stranice ispunjene modom, ljepotom i svim lifestyle segmentima, ali i reportaže o bitnim pitanjima u svijetu.
Od 03.07. potražite nas na kioscima!
Prvi, ljetni broj magazina Marie Claire Hrvatska donosi naslovnicu i veliki intervju s Ninom Badrić, reportažu iz očaravajuće kuće u Istri Saše Šekoranje, kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Dizdarić i Kristijana Iličića, razgovor sa stručnjacima na temu poslova budućnosti, umjetne inteligencije i stanja na tržištu nekretnina u Hrvatskoj te brojne modne i beauty priloge uz zanimljive tekstove uz koje će se mnogi zamisliti.
Marie Claire od sad možete čitati na portalu marieclaire.hr, ali i potražiti na kioscima od 03.07. 2025.! Uživajte u fotografijama atmosfere s nezaboravne zabave dobrodošlice!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.