Marie Claire proslavio dolazak u Hrvatsku chic zabavom u Klovićevim dvorima
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Sinoć, 01.07. 2025. godine, dok se romantičan sumrak u narančasto – ružičastim nijansama isrtavao na nebu, na Gornji grad u Zagrebu krenuli su pristizati elegantni uzvanici odjeveni u bijele i crne modne kombinacije, sa žutim detaljima. Povod? Ekskluzivni party kojim je Marie Claire proslavio dolazak na hrvatsko tržište, održan u Klovićevim dvorima.
Klovićeve dvore jučer je prožeo francuski duh, a umjetnost pisanog slova spojila se s kultnim prostorom u kojem su na štafelajima stajale razne varijante naslovnica prvog broja Marie Claire Hrvatska koje krasi Nina Badrić, punktovi dotjerani u pariškom stilu te zanimljive aktivnosti u kojima su slavna lica uživala do ponoći.
Samo neki od cijenjenih uzvanika koji su dobili pozivnicu za ekskluzivnu zabavu bili su Danijela Trbović, Ljupka Gojić, Tamara Vrdoljak, Nenad Korkut, Mirna Maras, Korana Gvozdić i Ivan Šarić, Mirna Zidarić, Aleksandra Dojčinović, Vjeko i Ivica iz eNVy Rooma, Aleksandar Šekuljica, Andrea Andrassy, Petra Kurtela, Barbara Kolar, Karla Zelić, Dora Šarić, Jana Dužanec i mnogi drugi.
Marie Claire s francuskom licencom napokon je stigao u Hrvatsku
Zvijezda naslovnice prvog broja magazina Marie Claire Hrvatska je Nina Badrić, hrvatska pjevačka diva koja je naslovnicu snimila u očaravajućem resortu Isabella Valmar Poreč i koja je u dirljivom intervjuu otkrila mnoge zanimljivosti koje njezini fanovi možda još nisu znali.
Na romantičnom Gornjem gradu, Marie Claire obilježio je dolazak na hrvatsko tržište, uz brojne partnere i celebritiye koji su uživali uz zvukove pjesama Natali Dizdar i setova DJ Indy-ja te koji su imali priliku pogledati dokumentarac o nastanku samog brenda koji se prikazivao na samim zidovima Klovićevih dvora.
Uz skiciranje uzvanika baš kao na pariškim ulicama, koje je omogućila INA, beauty aktivacije Kallos i Dr.Vivian, osvježavajuć sladoled Croccantino te zanimljiv photo booth, zabavnih aktivnosti nije nedostajalo, dok su projekcije na zidovima i šarmantno uređen prostor, kao i dres code: “crno-bijelo sa žutim detaljima”, donijeli francuski šarm u zidine Zagreba. Slavni Aperol Spritz (PPD) bio je zaštitno piće partyja uz još nekoliko atraktivnih koktela, a za catering se pobrinuo catering Kvatrić uz mnoštvo dekadentnih zalogajčića koji su uzvanicima davali energiju za ples do ponoći.
Glavna urednica portala i print izdanja Marie Claire Hrvatska, Dina Plevnik, i cijeli tim Marie Claire Hrvatska, uz direktora tvrtke Mediatop.do.o.o., Domagoja Glogovića, ugostili su brojne uzvanike koji su u Klovićeve dvore mogli stići samo uz posebnu pozivnicu te ih uveli u svijet slavne francuske licence koja žene oduševljava još od početka prošlog stoljeća.
Klijenti i partneri INA, Kallos, Dr.Vivian, Air France, Trika, Arena Centar, Rondo Mondo, Poliklinika Veir, Pharmateka Consult, Zaks, Jana Nails, Podravka, Cedevita i Croccantino ovu su večer učinili još čarobnijom.
Na kraju večeri svaki je uzvanik kući ponio primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire Hrvatska!
Magazin Marie Claire poziva sve žene da budu – svoje
Marie Claire po prvi put se pojavio na kioscima u Francuskoj u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, kao tjednik, a zatim je 1937. godine počeo izlaziti kao mjesečnik. Magazin se po prvi put obraćao ženama svih staleža s naglaskom na žensku individualnost, a Francuskinje koje su potrčale na kioske po svoj primjerak izazvale su stampedo zbog kojeg je morala urgirati i policija. Od samog starta do danas, Marie Claire prikazuje i lijepu i surovu stranu ženskog života te donosi stranice ispunjene modom, ljepotom i svim lifestyle segmentima, ali i reportaže o bitnim pitanjima u svijetu.
Od 03.07. potražite nas na kioscima!
Prvi, ljetni broj magazina Marie Claire Hrvatska donosi naslovnicu i veliki intervju s Ninom Badrić, reportažu iz očaravajuće kuće u Istri Saše Šekoranje, kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Dizdarić i Kristijana Iličića, razgovor sa stručnjacima na temu poslova budućnosti, umjetne inteligencije i stanja na tržištu nekretnina u Hrvatskoj te brojne modne i beauty priloge uz zanimljive tekstove uz koje će se mnogi zamisliti.
Marie Claire od sad možete čitati na portalu marieclaire.hr, ali i potražiti na kioscima od 03.07. 2025.! Uživajte u fotografijama atmosfere s nezaboravne zabave dobrodošlice!
Sarajevo se ponovno pretvorilo u epicentar svjetske kinematografije. Crveni tepih, svjetske zvijezde, glamur i – ono najvažnije – snažna filmska priča. U raskošnom ambijentu Narodnog pozorišta, uz jednako vibrantnu atmosferu na čak osam festivalskih lokacija, otvoren je 31. Sarajevo Film Festival, a svečano ga je obilježila svjetska premijera bosanskohercegovačkog filma Paviljon redatelja Dine Mustafića.
Šibenik će ovog kolovoza ponovno postati središte mediteranskog šarma i glazbene nostalgije – Festival dalmatinske šansone dobiva svoje najemotivnije izdanje do sada. Po prvi put, zahvaljujući live streamingu, zvukovi mora, stari šibenski trgovi i stihovi dalmatinskih pjesnika moći će se pratiti diljem svijeta – od dalekih američkih gradova pa sve do australskih obala.
Rujan u Zagrebu nikada nije izgledao uzbudljivije. Od 9. do 21. rujna grad će disati dizajn, a povod je dvanaesto izdanje najvećeg regionalnog festivala posvećenog kreativnosti – Zagreb Design Week (ZGDW). Ove godine festival nam stiže u potpuno novom ruhu, s programom koji traje čak dva tjedna i isprepliće različite kvartove, prostore i formate pod zajedničkom temom „Stvarnosti koje dijelimo“.
Kada legende zasviraju – vrijeme staje. Ove godine kraj ljeta donosi jedan od onih trenutaka koji se pamte cijeli život. Bijelo Dugme, bend koji je obilježio povijest glazbene scene regije, dolazi na otok Krk, i to u prepoznatljivi klub Diamond, 29. kolovoza 2025. godine.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji nešto posebno u koncertima pod vedrim nebom, kada se note miješaju sa zvjezdanim sjajem i kada se glazba ne čuje samo u ušima, već i u srcu. Upravo takva čarolija dogodila se sinoć na Trsatskoj Gradini – najljepšoj pozornici pod zvijezdama – gdje je Damir priredio koncert o kojem će Riječani, ali i svi koji su imali sreću biti ondje, još dugo pričati.
Kada nacionalni prvak u baletu objavi fotografije koje podižu temperaturu, jasno je da će cijela javnost zastati i – diviti se. Tomislav Petranović, jedan od najistaknutijih umjetnika zagrebačkog HNK-a, ovih je dana privukao nevjerojatnu pažnju novim objavama u kojima pozira bez majice, otkrivajući isklesano tijelo na kojem bi mu pozavidjeli i puno mlađi muškarci.
Kad jedna od najvoljenijih domaćih pjevačica odluči pokazati kako izgleda njezin savršeni odmor, nije riječ o luksuznim resortima ni egzotičnim destinacijama, već o iskonskoj ljepoti – kampiranju na plaži, pod vedrim nebom, uz šum valova i svjetlucanje nebrojenih zvijezda. Danijela Martinović na društvenim mrežama podijelila je trenutke svoga posebnog ljetovanja, koje je sama opisala kao boravak u “hotelu s tisuću zvjezdica”.
Kad se spoje bezvremenski hitovi, impresivna produkcija i monumentalna pozornica Arene u Puli, rezultat ne može biti ništa manje od – magije. Upravo to su sinoć, 15. kolovoza, priredili legendarni Parni Valjak, bend koji već pola stoljeća spaja generacije.
Ljupka Gojić Mikić, poznata domaća manekenka i poduzetnica, još jednom je pokazala zašto se njezin stil uvijek opisuje kao bezvremenski i prirodno elegantan. Ovoga puta, Ljupka je za ljetnu šetnju odabrala prepoznatljiv komad hrvatskog brenda unaesthetik – prozračnu oversized tuniku s crno-bijelim prugama koja u isti mah djeluje udobno, ležerno i nenametljivo chic.