Između valova i tišine: A’marie cruise & swim 2025 kolekcija kao ljeto koje ne prestaje
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U raskošnom ambijentu hotela Materra, gdje svjetlo miluje svaki kadar, A’MARIE je još jednom pokazala kako izgleda moda koja se ne trudi biti moderna – već bezvremenska. Kampanja koju potpisuju Sanja Jagatić (iza objektiva), Katarina Filipović (ispred njega), te beauty tim u sastavu Nataša Božičević i Dorotea Buljan, donosi prizore ljetne intime, gdje se svaka silueta stapala s prostorom – i s osjećajem.
Kolekcija Between Moments kao da je stvorena za žene koje poznaju ritam vlastitog tijela i ljetnih dana. Od jednostavnih, ali senzualnih kupaćih kostima do multifunkcionalnih haljina, bluza i suknji koje se prilagođavaju trenutku, A’MARIE još jednom podsjeća da se stil ne mjeri količinom komada, nego kvalitetom osjećaja koje ti komadi izazivaju.
Kupaći kostimi izrađeni su od ECONYL® regeneriranog vlakna – održivog materijala koji je nastao transformacijom otpada iz mora i kopna u luksuzni tekstil. No, ljepota nije samo u namjeri – svaki model nosi čistu, fluidnu liniju, s pomno biranim detaljima, ponekad ukrašen ilustriranim biserima i pticama Petre S. Roje. Tiho, ali snažno. Više osjećaj nego ornament.
Ljetni “cruise” komadi ne donose odjeću za destinaciju – već osjećaj pripadnosti svakom trenutku. Haljine koje se transformiraju u tunike, suknje koje postaju haljine, lagane bluze koje se vežu i prilagođavaju tijelu i raspoloženju – svaki model u kolekciji doista “zna” kako se žena kreće kad ljeto teče kroz nju.
Tkanine? Nježne poput povjetarca. Lenzing™ MicroModal, brušeni japanski pamuk, baršunaste viskoze… Sve pažljivo birane da njeguju kožu i pričaju priču. Printovi su decentni, s nazivima poput Bloom, Pearl i Terra – gotovo kao emotivna stanja, a ne grafički elementi.
Between Moments nije samo ime kolekcije – to je životna filozofija. Ne žuriti, ne dokazivati, ne vikati. Samo biti. Samo osjetiti.
U svijetu pretrpanom trenucima koji traže validaciju, A’MARIE podsjeća da najvažniji trenuci dolaze kada stanemo. Kad oslušnemo. Kad si dopustimo biti tamo gdje smo – između valova i tišine, između dana i večeri, između prošlog i onog što tek dolazi.
Kolekcija je dostupna na www.amarie-fashion.com i u showroomu u Gundulićevoj 19 u Zagrebu.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Na južnoj obali otoka Korčule, u skrivenoj i zelenilom zaklonjenoj uvali Brna, smjestila se kuća koja će vam, ako joj dopustite, promijeniti pogled na luksuz. Platinum Villa nije samo arhitektonski objekt – ona je iskustvo. Tiha prisutnost u krajoliku, koja ne traži pažnju, već je nježno poziva.
Naša poznata operna diva i glumica Sandra Bagarić ponovno je pokazala zašto je toliko voljena – ne samo zbog svog raskošnog glasa, već i zbog besprijekornog smisla za humor i šarma koji zrači gdje god se pojavi. Ovoga ljeta, Sandra uživa na zasluženom odmoru u sunčanoj (ovih dana i pomalo kišnoj) Dalmaciji, a jedan kišni dan iskoristila je za simpatičnu i duhovitu objavu koja je odmah osvojila društvene mreže.
Ulična moda više nikada neće biti ista – Lana Klingor Mihić još jednom je pokazala da zna kako spojiti sportski štih s glam chic estetikom i to tako da svi pogledi spontano skrenu za njom. U najnovijem street style izdanju, Lana izlazi iz zone komfora klasične elegancije i zaranja ravno u smjelo, urbano modno poglavlje.