Ivana Mišković zablistala na gala večeri Marie Clairea u statement kreaciji domaćeg brenda Larie
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Za ovu posebnu prigodu Ivana je odabrala upečatljivu mini haljinu-sako s potpisom domaćeg brenda Larie, iza kojeg stoji dizajnerica Marina Matić. Crna oversized silueta, inspirirana muškim krojem, profinjeno je reinterpretirana u ženstvenoj verziji i dodatno naglašena elegantnim detaljima. Cijela kreacija prošarana je decentnim 3D cvjetnim aplikacijama u obliku bijelih tratinčica, koje unose dozu razigranosti u sofisticiran večernji look. Duboki V-izrez i kroj koji naglašava noge dali su outfitu suptilan, ali efektan “wow” efekt.
Ivana je look zaokružila s klasičnim crnim sandalama s visokom petom i elegantno zalizanom punđom, dok je make-up bio savršeno izbalansiran — naglasak je stavljen na oči i puten ružičasti ruž, uz besprijekorno konturirano lice. Cjelokupni styling odiše modernim minimalizmom, ali uz snažan modni izričaj — upravo onako kako to Larie i Ivana znaju najbolje.
Večer je dodatno začinila glazbena diva Natali Dizdar, koja je goste zabavljala sve do dugo u noć, a Klovićevi dvori zasjali su kao savršena kulisa za ovo modno-glazbeno druženje koje je označilo novu eru lifestyle scene u Hrvatskoj.
Svojim modnim izborom Ivana Mišković još jednom je potvrdila status modne ikone nove generacije — one koja podržava domaći dizajn, prati svjetske trendove i s lakoćom spaja sofisticiranost, osobnost i stav.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Na sunčanom Mykonosu, gdje se miješaju miris mora, ritam najpoznatijih beach barova i glamur svjetske mode, Marko Grubnić ponovno dokazuje zašto ga zovu hrvatskim kraljem stila. Njegov najnoviji outfit izazvao je pravu lavinu komentara na društvenim mrežama – a glavni krivac? Legendarna Chanel marama koja je trenutno na wish listi svake fashionistice.
Pjevačica koja nikada ne propušta priliku oduševiti svojim modnim odabirima, ovog je puta zasjala u romantičnoj, elegantnoj haljini boje pijeska koja savršeno pristaje uz morsku kulisu. Na obali Limskog kanala u Istri, Maja je još jednom dokazala kako spoj jednostavnog kroja, besprijekorne siluete i kvalitetnog materijala može biti jednako efektan kao i najglamuroznija večernja toaleta.
Od 25. do 31. kolovoza Zagreb postaje pozornica strasti, boja i ritmova – prvi put u povijesti stiže Fiesta Latina, festival koji u srce grada donosi energiju Caracasa, Rija i Buenos Airesa. Trg Josipa Jurja Strossmayera pretvorit će se u vrelo latino atmosfere, gdje se mirisi egzotične hrane stapaju s glazbom koja poziva na ples, a osmijesi stranaca i domaćih posjetitelja pričaju istu priču – onu o uživanju u životu.