Nova era luksuza u Villi Dubrovnik: Kad povijest šapuće, a dizajn diše mediteranskim duhom
Na litici iznad mora, gdje se horizont susreće s vjekovnim zidinama Dubrovnika, rađa se nova era luksuza. Villa Dubrovnik, legendarni simbol elegancije i diskretnog luksuza hrvatske obale, otvorila je svoja vrata u novom, raskošnom izdanju. No, ovo nije samo još jedna obnova – ovo je manifest suvremenog luksuza koji osluškuje duh mjesta, čuva njegovu baštinu i pretvara je u senzualni doživljaj za svakog gosta.
Inspirirana kamenim nijansama grada, mirisima lavande i kadulje, te pričama koje stoljećima odzvanjaju pod dubrovačkim voltama, Villa Dubrovnik u svojoj novoj viziji nudi prostor koji nije samo estetski, već duboko emotivan. To je mjesto gdje dizajn susreće poeziju prostora, a povijest postaje suputnik svakog koraka.
Arhitektura koja ne šapuće, nego pjeva o prošlosti
Iza transformacije Ville Dubrovnik stoji brazilski studio Arthur Casas, koji je dubrovačku eleganciju pretočio u sofisticiranu igru tekstura, boja i lokalnih materijala. Rezultat? Prostor koji odiše mirnoćom, ali i intrigom – poput stare dubrovačke pjesme čiji refren ne izlazi iz glave.
Tonovi svijetlog kamena, topla terakota i suhozidne forme podsjećaju nas gdje smo – u srcu mediteranske čarolije. U prostorijama, terasama i sobama, svaki detalj ima svoju priču: od ručno izrađenog namještaja i hrvatskih zanatskih motiva, do suvremenih dizajnerskih klasika koji vješto spajaju prošlost i sadašnjost.
Umjetnost kao suptilna nit koja povezuje sve
Villa Dubrovnik ne skriva svoju strast prema umjetnosti. Naprotiv, ponosno je nosi kao broš na svom mediteranskom reveru. Kroz svaki salon, hodnik i kutak hotela provlače se djela hrvatskih umjetnika – tapiserije Jagode Buić, slike Dubravke Tulio, skulpture Iva Dimnića i dizajnerski komadi koji stvaraju iskustvo nalik boravku u muzeju bez zidova.
Ono što ovu umjetničku priču čini još osobnijom jest činjenica da su i uniforme osoblja osmišljene u suradnji s Jurjem Zigmanom, dok gosti sa sobom mogu ponijeti ekskluzivne darove s autorskim potpisom. U svijetu u kojem hoteli često kopiraju jedni druge, Villa Dubrovnik bira – stvarati.
Mirisi dubrovačkih vrtova i tišina s pogledom
Projekt “Dubrovački vrtovi” donosi novi sloj identiteta ovoj oazi luksuza. Autohtone biljke, raskošno zelenilo i bugenvilije koje nježno grle svaki balkon – sve je podređeno ideji povezivanja s prirodom. Ovdje svaka jutarnja kava miriše na borove iglice, a svaki pogled s terase nosi u sebi tišinu mora i težinu povijesti.
To nije samo odmor – to je povratak sebi, oslobođen vremenskih pritisaka i vanjskih očekivanja.
Sobe koje nisu sobe, nego su poglavlja
Villa Dubrovnik danas nudi 56 ekskluzivnih smještajnih jedinica, među kojima se posebno ističu apartmani romantičnih imena: Amor, Tezoro, Romantiko. Svaka od njih nudi privatnost, ljepotu i duboku povezanost s gradom koji diše iza zidova. Pogled na Lokrum, zvuk valova i svjetlucanje svijeća u staroj jezgri stvaraju osjećaj kao da ste u prizoru filma – no ovo je stvarnost koju možete živjeti.
Gastronomija pod zvijezdama i iznad grada
Kulinarska ponuda Ville Dubrovnik pravi je hommage lokalnim okusima. Pjerin Restaurant, s Michelinovom preporukom, nudi večere koje se ne pamte po jelima, već po emocijama. U Giardino Restoranu, pod krošnjama borova, svaki obrok je kao skriveni piknik aristokracije. Galanto Bar, jedini rooftop bar u Dubrovniku, postaje savršeno mjesto za koktele u zlatnim satima dana, dok Libero Bar spaja povijest i književnost, donoseći atmosferu starog Dubrovnika kroz knjige i replike povijesnih kostima.
Sloboda kao filozofija
Nova era Ville Dubrovnik ne nosi samo promjene u dizajnu i sadržaju – ona nosi i novu filozofiju. Slogan “At Liberty to Be _____”, inspiriran stihovima Ivana Gundulića, vraća nas suštinskoj vrijednosti Dubrovnika: slobodi.
Slobodi da budete tko jeste. Da dišete. Da mislite. Da se zaljubite. Slobodi od rutine, buke i pogleda. Slobodi od svega što vas sputava. Villa Dubrovnik poziva vas da pronađete svoju verziju slobode, u tišini koja šušti između valova i kamena.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.