Početak ljeta u Splitu donosi ritam, more i jedan od najljepših prizora – žene koje zrače samopouzdanjem. I dok u pozadini odzvanjaju melodije Jadrana, pogled nam kradu oni koji znaju kako se nosi ljeto: sa stilom, s lakoćom i s iskrom u oku. Upravo takvu poruku ovog ljeta šalje ZAKS, domaći brend nakita koji nas godinama oduševljava prepoznatljivim dizajnom i snažnim porukama koje stoje iza svakog komada. Nova ZAKS kampanja Shine Louder nije samo modni statement – ona je poziv na osobnu revoluciju. Na glasnije izražavanje vlastite ljepote, bez potrebe za potvrdom, bez potrebe za prilagođavanjem. U fokusu više nisu isključivo trendovi koje diktira modna industrija, već emocija koju nosimo – i nakit koji joj daje oblik.
Ovog ljeta, ZAKS nakit donosi kolekciju koja spaja ženstvenost s odvažnošću – srebrni komadi ukrašeni cvjetnim motivima i cirkonima dizajnirani su tako da budu točka na “i” svakom stylingu. No, ono što ih čini posebnima nije sjaj, već osjećaj koji izazivaju. To je onaj trenutak kad se pogledate u ogledalo i kažete: “To sam ja.”
Bilo da birate predimenzionirane naušnice koje daju dozu drame, slojevite lančiće koji pričaju vašu osobnu priču ili prstenje koje ne može proći neprimijećeno – ZAKS ove sezone potiče na modnu iskrenost. Jer stil nije u savršenstvu, već u stavu.
Ljeto je vrijeme kada se skidaju slojevi, ali istovremeno otkrivaju oni najvažniji – naši unutarnji. Umjesto da ga ispunimo očekivanjima drugih, ispunimo ga sobom. Bez filtera. Bez potrebe da se uklopimo. Baš naprotiv – uz ZAKS, ovo je ljeto u kojem ćemo zabljesnuti točno onako kako jesmo: jedinstveno, hrabro, drugačije.
Zato, bez obzira na to šetate li kamenim ulicama Dalmacije, plešete na krovu zgrade u gradu ili se povlačite u tišinu vlastitog dvorišta, ne zaboravite ponijeti ono najvažnije – svoj stav. A on, uz pravi komad nakita, postaje ne samo vidljiv, već i neodoljivo inspirativan.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U svijetu gdje glamur susreće nostalgiju, a cipele Manolo Blahnik simbolizuju čitave životne filozofije, vijest o naglom otkazivanju serije And Just Like That pala je poput modne katastrofe — tiho, ali razorno. Sarah Jessica Parker, ikona stila i srce univerzuma Sex and the City, nije krila svoje razočaranje — i s pravom.