Mislio sam da će bicikl uvijek biti moj početak i kraj, a onda se dogodilo nešto što nisam očekivao
Uvijek sam bio osoba na dva kotača. Ne zbog trenda, ne zato što je to "ekološki" ili "in" — nego zato što nisam znao drugačije. Kiša, sunce, zima, ljeto, bura koja reže lice ili sparina koja topi asfalt — sve sam to proživljavao na biciklu. Bio mi je više od prijevoznog sredstva. Bio mi je ritual, bijeg, meditacija u pokretu. Postao je dio mene, produžetak mog tijela i ritma dana.
Kad bi me netko pitao kamo idem, odgovor je bio jednostavan: na bicikl, pa ćemo vidjeti. I zato, kad mi je život donio nešto što me skinulo s bicikla – i to ne emocionalno, već fizički – nisam znao što da mislim. Nisam vjerovao da će doći trenutak kad ću poželjeti sići s bicikla.
Ali dogodilo se. Nešto — ili netko — promijenilo je moj osjećaj kretanja.
I ne, nisam prestao voziti. Ali sam shvatio da sloboda ne dolazi samo u obliku kotača na biciklu koji se okreću. Ponekad sloboda dolazi u jednom električnom obliku koji se zove Xiaomi Electric Scooter 5 Max.
Zamislite scenu: ja, zaljubljenik u bicikle, onaj koji i u siječnju vozi kroz maglu, vjetar i sve vremenske apokalipse, stojim ispred novog Xiaomi Electric Scooter 5 Maxa. Gledam ga, on gleda mene. U toj tišini, skoro da čujem kako mi šapuće: “Znam da te već imam.”
Nije tajna da sam slab na električne romobile. Iskreno? Već ih imam četiri – svi Xiaomi, samo slabiji modeli. I svi su mi prirasli srcu – svaki na svoj način. Ali ovaj? Ovaj nije isti. Ovaj ne želi da ga samo volim – želi da zaboravim sve prije njega (smijeh).
Prvo što sam napravio kad sam ga primio u ruke? Podignuo obrvu. Ozbiljno. On izgleda… drugačije. Moćnije. Kao da zna nešto što ja još ne znam, a kad sam prvi put stao na njega, znao sam — ovo nije još jedan gadget. Ovo je nova životna faza. Za mene bolesna opsesija (smijeh).
U tjednima koji su uslijedili, moj bicikl je počeo skupljati prašinu. A ja? Ja sam počeo sumnjati hoće li mi trebati teretana jer više ne trošim kalorije na pedale. Iskreno, u jednom trenu sam pomislio: “Hoću li se udebljati od sve ove udobnosti?” (smijeh)
Jer s ovim romobilom, sve ide lakše. Brza vožnja do kave. Brza vožnja do sastanka. Noćna vožnja samo da “razbistrim glavu”. I ono najvažnije – osjećaj da imam kontrolu. On je snažan, stabilan, gotovo tih, ali siguran. A tek baterija, to je priča za sebe!
Kad mi je Xiaomi Electric Scooter 5 Max došao u ruke, nisam očekivao da će mi promijeniti rutinu. Iskreno, već imam četiri Xiaomi romobila (znam, pretjerujem), ali ovaj me odmah pogledao onim znam da ćeš popustiti pogledom. I bio je u pravu.
Od prvog trenutka vožnje bilo je jasno da je riječ o ozbiljnom uređaju. Uglađen, stabilan, snažan — a pri tom i dalje dovoljno elegantan da mi ne izgleda kao komad stroja iz nekog sci-fi filma. Najbolje? Po kaldrmi više ne zveckam zubima. Ovjes odrađuje svoje, a gume kao da lebde preko neravnina.
Zamislite vožnju gradskim ulicama u stilu, bez stresa i bez gužvi – upravo to nudi novi Xiaomi Electric Scooter 5 Max. Opremljen s tri načina rada – lagani hod od 6 km/h za opuštene trenutke, standardnih 20 km/h za svakodnevne obaveze i sportski način s brzinom do 25 km/h – ovaj električni romobil se savršeno prilagođava vašem ritmu. Promjena između modova? Jednostavna i intuitivna – samo dvostruki dodir na tipku.
Osim što izgleda minimalistički chic, ovaj romobil krije i pametnu tehnologiju. Tijekom vožnje kinetička energija pretvara se u električnu, što mu omogućava dodatni domet bez potrebe za čestim punjenjem. Pametan sustav povrata energije automatski se prilagođava terenu, bilo da se uspinjete ili spuštate, pružajući vam osjećaj lakoće i sigurnosti.
Ako vas brinu gradske uzbrdice – ne trebaju. Funkcija inteligentnog parkiranja na nagibu sprečava neželjeno klizanje unatrag, što znači da Xiaomi 5 Max ne samo da prati vaš tempo, već se i brine o vašoj sigurnosti.
Mogućnost vožnje do 60 km smanjuje učestalost punjenja, a sustav baterija od 48 V i motor sa stražnjim pogonom od 400 W pružaju još više snage
Ukratko? Ovo je urbani gadget koji spaja dizajn, funkcionalnost i tehnologiju – savršen suputnik za sve koji vole biti u pokretu, s dozom stila.
Xiaomi Electric Scooter 5 Max ne samo da osvaja dizajnom i voznim performansama, već i impresivnom autonomijom. Zahvaljujući snažnoj litijskoj bateriji kapaciteta 477 Wh, možete uživati u vožnji do čak 60 kilometara s jednim punjenjem – bilo da se radi o svakodnevnoj ruti do posla ili spontanom vikend bijegu izvan grada. Uz brzo punjenje koje traje otprilike tri sata, planiranje vaših dnevnih aktivnosti postaje jednostavno i fleksibilno. Sve to prati pametni sustav upravljanja baterijom (BMS) koji osigurava optimalne performanse i maksimalnu sigurnost – jer kada ste u pokretu, važno je znati da vam tehnologija čuva leđa. Vožnja je bezbrižnija, duža i – zahvaljujući pametnim rješenjima – uvijek pod vašom kontrolom.
Jedna od stvari koja nas je odmah osvojila kod ovog modela je intuitivno i brzo uparivanje sa Xiaomi Home aplikacijom. Proces traje doslovno manje od minute – dovoljno je uključiti Bluetooth, otvoriti aplikaciju (dostupnu za iOS i Android) i pričekati da se romobil automatski pojavi na zaslonu. Potom skenirate QR kod s bočne strane podnice i slijedite nekoliko jednostavnih koraka. Već tada postavljate sigurnosni PIN i gledate kratku animaciju koja vam na jasan način objašnjava osnove sigurnog korištenja.
No, prava čar aplikacije dolazi nakon povezivanja!
Putem aplikacije, u stvarnom vremenu, imate uvid u sve ključne informacije – od trenutnog stanja baterije, ukupne kilometraže i podataka o zadnjoj vožnji, pa sve do mogućnosti da upalite ili ugasite svjetla, zaključate romobil, uključite regenerativno kočenje ili ažurirate firmware bežično (OTA). Sve to u samo nekoliko dodira prstom.
Sučelje je moderno, pregledno i maksimalno prilagođeno korisniku – čak i ako prvi put koristite ovakav tip uređaja, osjećat ćete se kao da to radite već godinama.
Xiaomi Electric Scooter 5 Max nije zamijenio moj bicikl. On ga je – nadopunio. Ili možda, iskreno, malo istisnuo. I ne zamjeram mu.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.