HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U vremenu kada svi tražimo više od predmeta, više od estetike – Lykke donosi upravo to: nakit s dušom. Hrvatski brend koji je već godinama prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima, sada ima novi dom – i to ne bilo kakav. Ovaj prostor je svojevrsna oaza uspomena, simbolike i ljepote koju ne nosimo samo na vratu, već i u srcu.

lykke

Nije showroom, nije ni galerija, a nije ni klasična trgovina – Lykke je mjesto gdje zastanete. Gdje vas prvo zaustavi miris. Blagi amber, topli, gotovo ljekovit, širi se prostorom i stvara poveznicu sa samim medaljonima koji čuvaju esencije, priče i intime. U mirisu se, zapravo, sve spaja – i to je bio prvi trag koji nas je odveo dublje u ovaj prostor, osmišljen s pažnjom do najsitnijeg detalja.

lykke

Dizajn potpisuje Azra Salkanović, koja je showroom pretvorila u elegantnu bijelu pozornicu na kojoj nakit i emocije igraju glavnu ulogu. Svijetli tonovi magnolije, lukovi, 3D reljefi, suptilna simbolika i taktilnost zidova stvaraju atmosferu doma, muzeja i utočišta u jednom. Svaki korak vodi vas kroz tihi narativ o bezvremenosti i ljepoti unutar svakog predmeta koji tu postoji.

lykke

I onda – zid. Umjetnički rad Antonije Veljačić iz Rijeke ostavlja bez daha. 3D cvjetni mural tehnikom akrila zamišljen je kao livada koja je ušla u prostor i zauvijek ostala. Trputac, mak i mirisno bilje izviruju iz zida kao da tamo prirodno pripadaju, a sve zajedno izgleda kao nježni trenutak zaustavljen u vremenu. Toliko autentično, nenametljivo i romantično – da ćete poželjeti sjesti i ostati.

lykke

Lykke ne prodaje nakit – Lykke priča priče. Svaki medaljon krije vlastitu simboliku i mirisnu esenciju, a posjet showroomu podrazumijeva iskustvo: razgovor, edukaciju, stvaranje vlastite kombinacije simbola i mirisa, koji kasnije postaju vaši osobni totemi. Osnivači brenda, Darija i Krešimir Petrić, ističu kako im je cilj bio stvoriti mjesto gdje kupac ne dolazi „po komad“, već dolazi otkriti sebe.

lykke

Lykke nije samo izlog – to je dom. Mjesto gdje birate ono što će vas podsjećati, tješiti, radovati. U vremenu kad sve prolazi, želimo da miris, priča i uspomena ostanu“, kažu iz brenda.

lykke lykke lykke lykke lykke lykke lykke


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025