Effortless odijevanje u režiji Donovana Pavlekovića: Kolekcija koja transformira svakodnevicu
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Poznat po svom promišljenom pristupu ženskom odijevanju, Pavleković ovom kolekcijom nastavlja svoju modnu misiju: spojiti udobnost s izražajnom estetikom, ostati vjeran formi, ali nikad ne žrtvovati emociju.
“Ja sam magistrirao da se VI ne morate mučiti prilikom odijevanja”, poručuje dizajner, čije kolekcije redovito slave žensku snagu, senzualnost i realnost svakodnevice.
Tri looka, jedno raspoloženje: lakoća
Kolekcija effortless zamišljena je kao dnevna kapsula za urbanu ženu – od čokoladnog jutra kod kuće, preko dinamičnih gradskih trenutaka, sve do ljetnog partyja koji se događa baš kad ga najmanje očekujete. Svaki look promišljen je tako da se transformira, prilagođava i prati ritam stvarnog života.
Effortless pidžama
Kultna “odjeća za po kući” nikad nije izgledala ovako poželjno. Košulja od 100 % pamuka s east kragnom i zlatnim detaljima pruža momentalni osjećaj dotjeranosti, čak i kad dan još nije počeo. Nosi se opasano za definirani struk ili ležerno, kao da vam ljeto ništa ne može.
Effortless denim
Traper doživljava svoju modnu renesansu kroz trodijelni komplet koji balansira između utilitarnog i zavodljivog. Transformirajuća suknja, oversized jakna i traper košulja stvaraju siluetu koja je i moćna i opuštena – sve što želite biti kad vam dan to dopusti.
Illusions haljina
U toj zlatnoj točki dana – između mora i zalaska – illusions haljina postaje jedini komad koji trebate. Prozračna, zavodljiva, igra skrivača s pogledom. Njene naramenice? Nisu samo naramenice – to je zlatna ogrlica. A šlep? Stilistički multipraktik koji se nosi na sto načina, ovisno o trenutku.
Nova škarnicl torba – sada u traper izdanju
Kolekciju zaokružuje redizajn najpoznatijeg Donovanovog dodatka – The Škarnicl torbe. Ovaj put u čvrstom traperu, s inovativnim tvrdim dnom, zlatnim kutnicima i unutarnjom praktičnošću koja nadilazi očekivanja. Ona je vaša nova svakodnevna suputnica, bez kompromisa između funkcionalnog i fashion.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.