Pet godina „Putem oblaka“: Kako je Ana Radišić pretvorila HNK u katedralu emocija i sadržaja koji mijenja svijet
U raskošnom ambijentu Hrvatskog narodnog kazališta, Ana Radišić sinoć je proslavila pet godina svog autentičnog podcasta – projekta koji je dotaknuo tisuće srca. Ova posebna večer bila je više od slavlja – bila je to emotivna retrospektiva jednog intimnog medijskog putovanja, začinjena glazbom Tonyja Cetinskog i trenucima koji su dirnuli do suza. Na pozornici su se ispreplele riječi, note i sjećanja, a publika je bila svjedok još jednog velikog koraka – predstavljanja Anine prve knjige. U maniri koja joj priliči, Ana je i ovu večer pretvorila u prostor povezanosti, inspiracije i zahvalnosti. Bila je to večer koja se ne zaboravlja – iskrena, duboka i nevjerojatno osobna.
Kad slavite pet godina stvaranja, rasta i dijeljenja priča koje dotiču, onda ni slavlje ne može biti obično. I nije bilo. Jer Ana Radišić, autorica i voditeljica podcasta Putem oblaka powered by A1, odlučila je kazalište pretvoriti u pozornicu života – doslovno. U večeri koja se dogodila u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, granice između publike i izvođača potpuno su se izgubile, a slavlje je postalo iskustvo koje briše razlike između stvarnog i simboličnog.
U maniri vrhunske režije, događaj nije bio još jedan jubilej, nego manifest sadržaja koji ostavlja trag. Publika – smještena upravo tamo gdje obično stoje glumci i plesači – postala je sudionik, svjedok i suputnik kroz pet godina jedinstvene medijske priče. Svaki korak, kadar i ton večeri bio je pomno osmišljen, kako bi se ispričala Ana – njezina putanja, njezine lekcije i njezina zahvalnost.
„Ovo nije bila proslava za mene – ovo je bilo ‘hvala’ publici. HNK smo iskoristili do posljednjeg detalja da pokažemo što se sve može kad se spoje emocija, znanje i vizija“, rekla je Ana, vidno dirnuta.
U najemotivnijem trenutku večeri, Tony Cetinski – glazbenik koji je Ani kao djevojčici prvi dao priliku da stane na pozornicu – nije pjevao s bine, nego iz lože. Taj neobični nastup u pratnji gudačkog kvarteta pretvorio se u svojevrsni hommage prošlosti, ali i dokaz koliko daleko seže utjecaj jedne ideje kad je vođena strašću.
Središnji dio večeri bio je razgovor s Majom Kremić iz Novak Đoković Foundation – priča o obrazovanju, ranom razvoju djece i važnosti podrške zajednici. Bila je to sinergija vrijednosti koju Ana dosljedno gradi u svom radu: autentičnost, odgovornost i sadržaj koji osnažuje.
marko.lopac@gmail.com
„Kroz razgovore koje vodim želim graditi mostove. S Majom sam osjetila prirodnu povezanost jer i ona vjeruje u moć riječi, u moć sadržaja koji ima svrhu“, poručila je Ana.
marko.lopac@gmail.com
Upravo zato nije čudno da je ova večer bila i savršen trenutak za lansiranje njezine prve knjige Putem oblaka – zbirke misli, citata i osobnih refleksija. Knjiga je posveta svim gostima podcasta, ali i publici koja se kroz godine prepoznala u emocijama, dilemama i nadama koje se dijele u svakoj epizodi.
Oduševljenje nije skrivala ni Iva Ančić iz A1 Hrvatska, brenda koji je s Anom na ovom putovanju od samih početaka.
„Ana i A1 dijele viziju boljeg online prostora – onog u kojem sadržaj inspirira, educira i spaja ljude. Zato smo uz nju od početka i zato je večer u HNK-u bila još jedan podsjetnik koliko su ovakvi sadržaji potrebni“, istaknula je Ančić.
Ana Radišić odavno nije „samo“ voditeljica podcasta. Ona je glas novog doba – onog koje ne priznaje površnost i tišinu. Od ekskluzive s Robinom Sharmom u Firenci, do predstavljanja koncepta Content with Conscience pred institucijama EU, jasno je: Ana ne podiže samo medijski standard, već i kolektivnu svijest o tome što dobar sadržaj može – i mora – biti.
Na slavlju su uz Anu bili brojni poznati gosti iz kulturnog, glazbenog i medijskog svijeta – od Nine Badrić, Leona Paraminski i Aleksandre Dojčinović, do Nike Turković, Tihane Harapin Zalepugin i Daria Lorenci Flatz. No u toj večeri nije bilo podjele na „goste“ i „publiku“. Svi su bili jedno – okupljeni oko ideje da je sadržaj najmoćniji kad dolazi iz srca.
A ono najljepše? Ovo je tek početak novog poglavlja. Ana je najavila nastavak suradnje s Novak Đoković Foundation i nova izdanja podcasta, a ekskluzivne razgovore s Tonyjem Cetinskim i Majom Kremić publika će moći poslušati već u nedjelju – na YouTubeu i audio platformama.
Pet godina Putem oblaka nije samo broj. To je put. I svi smo na njemu – jer kad se spoje srce, ideja i mikrofon, moguće je dosegnuti i najviše oblake.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.