Lana Mandarić ima novu „Opsesiju“ – i izgleda da ćemo joj se svi rado prepustiti
Ako još niste čuli za Lanu Mandarić, vrijeme je da je stavite na svoj radar – i to pod hitno. Mlada glazbenica koja nas je osvojila na ovogodišnjem Zagrebačkom festivalu hitom „A što ću kada volim te“ (koji se, usput rečeno, odmah ugurao među 5 najemitiranijih radijskih singlova u Hrvatskoj) ne staje. Lana ponovno podiže ljestvicu – i to vlastitim autorskim izričajem koji je sve samo ne predvidiv. Ovoga puta donosi „Opsesiju“, pjesmu koja ne samo da zvuči zarazno, nego i izgleda spektakularno.
Već s prvim taktovima jasno je – „Opsesija“ nije samo nova pjesma, to je umjetnička izjava. Brza, intenzivna, senzualna i vizualno hipnotizirajuća, nova Lanina pjesma uvlači nas u svijet ritma i strasti, gdje je svaki pokret pažljivo osmišljen, a svaki kadar gotovo pa modna priča. U središtu svega – Lana, samouvjerena, snažna i potpuno svoja.
No što ovu pjesmu čini toliko posebnom? Prije svega, činjenica da je Lana autorica i teksta i glazbe. U svijetu gdje su pjevačice često samo interpretatorice, Lana je stvarateljica. U suradnji s producentom Trkyjem – istim onim koji je producirao i njezin prošlogodišnji hit „More“ s Dore – ponovno dokazuje da zna što radi, i da zna kako spojiti emociju s produkcijskom izvrsnošću.
A onda je tu i spot. Vizualna eksplozija snimana u suradnji s plesnim studijem Transform Crew oduzima dah. Pokreti su tečni, precizni i toliko magnetični da imate osjećaj kao da gledate glazbeni film, a ne klasičan spot. Lana pleše, zavodi, osnažuje – i to sve u jednoj minuti. Kostimi, rasvjeta, koreografija – svaki detalj vrišti statement. Ovo nije samo pjesma. Ovo je manifest jedne nove pop senzacije u nastajanju.
„Opsesija“ je upravo ono što naslov sugerira – pjesma kojoj se teško oduprijeti, bilo da je slušate dok vozite gradom, plešete u dnevnom boravku ili vam je soundtrack večernje solo šetnje. Njezina snaga nije samo u ritmu i tekstu, već u Laninoj sposobnosti da vas emotivno uvuče, da vas uvjeri da u tom trenutku pjevate o sebi. To je ta posebna magija izvođača koji znaju prenijeti emociju – iskreno, suptilno i s dozom tajanstvenosti.
Na sceni gdje su trendovi često predvidivi, a pop formula previše puta prožvakana, Lana Mandarić donosi nešto novo. Ima stila, ima glas, ima viziju – i što je najvažnije, ima autentičnost koja se ne može isfabrikovati. Njena „Opsesija“ nije samo pjesma koju ćete dodati na playlistu – to je pjesma koja će vas, ako se prepustite, potpuno preuzeti.
Hoće li „Opsesija“ postati i vaša opsesija? Ako sudimo po prvom dojmu – već jest.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.