Upravo je jedan takav bio i Panona Mare afterwork event u divnom ambijentu restorana Matrix posvećeno slatkovodnoj ribi i novim, najhrskavijim paniranim proizvodima domaće proizvodnje. Dugogodišnji glavni kuhar hrvatske nogometne reprezentacije, poznati chef Tomica Đukić oduševio je goste večerom u četiri slijeda kroz koje je spojio tradiciju i inovaciju, predstavivši svo bogatstvo slavonskih, domaćih i sezonskih okusa.
Glavne zvijezde večeri bili su najhrskaviji Panona Mare panirani proizvodi spravljeni od prvoklasnih komada slatkovodne ribe, koji se u trenu pretvaraju u zdrav i hranjiv obrok za cijelu obitelj. Jednostavno i brzo se pripremaju – u tavici, fritezi na vrući zrak ili pećnici, a poslužiti se mogu kao predjelo ili glavno jelo u raznim kombinacijama, povrćem, u obliku salate ili sendviča. Hrskavi čips od šarana dolazi u klasičnom, pikantnom i curry okusu, dok su onima najmanjima zasigurno favorit fishnuggetsi u obliku ribice, srca, zvijezde ili broda. Riba je isključivo domaćeg porijekla, uzgajana u ribnjacima smještenim u netaknutoj prirodi slavonskih šuma i brežuljaka središnje Hrvatske, a ponosno nosi i oznaku Odabrale mame jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji! Proizvodi se mogu pronaći u u prodavaonicama Super Konzuma, Plodina i Kauflanda u gradovima diljem Hrvatske.
Na stolu su se tako našli fish&chips u domaćoj izvedbi – čips od šarana s modernom verzijom krumpir salate; rižoto od dimljenog šarana obogaćen nježnom kremom od pečene kruške te agrodolceom i uljem limuna koji su unijeli suptilnu citrusnu notu i dodatnu dimenziju okusa; medaljoni soma u kremastom i aromatičnom umaku od pečenog hrena uz koje su bili posluženi šparoge i cous-cous koji su odlično povezali okuse ribe i umaka, dok su sitno nasjeckani čvarci s ljutom papričicom dali jelu pikantnu notu. Jela su savršeno dopunila Martin Albus višestruko nagrađivana vina – Silvanac zeleni, Sauvignon i Frankovka, popularne sorte vinarije Orahovica.
Za desert koji je malo koga ostavio ravnodušnim, Tomica je poslužio tortu od rogača i amber čokolade prelivenu umakom od prženih lješnjaka uz koju se savršeno sljubio dobro poznati orahovački Martin Albus liker od lješnjaka – trostruki svjetski šampion.
U kulinarskim kreacijama uživali su i poznati gastro influenceri poput Marije Mazalin, Mile Butorca, Darka Kontina, Milice Šundov Šupe, Slavice Šagolj, Vedrana Boškovića, Petre Sabljić, Lucije Wagmann Galar, Nine Kajser Labaš, Andree Cukrov i Tanje Pastuovi
Klaić. Sudeći po njihovim reakcijama, ovo nezaboravno gastronomsko iskustvo pokazalo je kako slatkovodna riba – uz malo kreativnosti i kvalitetne sastojke – može biti temelj vrhunske gastronomije. Jer uz Panona Mare sve je moguće!
Program je s izuzetnom energijom i šarmom vodio Domagoj Jakopović Ribafish koji je goste poveo na čarobno putovanje kroz sve ljepote Slavonije, ponajviše one okusne, dok se za glazbeni ugođaj i afterwork atmosferu pobrinuo DJ Stanko Bondža. Poseban dodatak večeri bio je pub kviz na temu slatkovodne ribe, koji je izazvao puno smijeha, razmišljanja i timskog duha, a pitanja je osmislio popularni kviz majstor Silvije Pleština, autor pitanja za Potjeru.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.