Šibenik postaje europski plesni epicentar ovog ljeta
Šibenik ovog srpnja živi ples! od 14. do 19. srpnja, prekrasne ulice, trgovi i tvrđave ovog dalmatinskog grada transformiraju se u jednu veličanstvenu scenu — mjesto susreta svjetskih plesača, entuzijasta i znatiželjnika.
Pod motom Ples kao vrata u druge dimenzije, 14. izdanje Šibenik Dance Festivala dovodi vrhunske umjetnike i trupe iz osam europskih zemalja — od Portugala, Njemačke i Luksemburga pa sve do Italije i Grčke — te nas poziva da svjedočimo očaravajućoj snazi pokreta. Jedan od vrhunaca ovogodišnjeg festivala bit će ekskluzivni nastup Gauthier Dance Company na Tvrđavi sv. Mihovila. Pod vodstvom Erica Gauthiera, ovi mladi, strastveni plesači predstavit će Contemporary Dance 2.0, djelo svjetski priznatog koreografa Hofesha Shechtera — spoj pokreta, glazbe i energije koji više podsjeća na rave party nego na klasični ples.
Osim ovog spektakla, posjetitelje čekaju besplatni nastupi na povijesnim lokacijama, radionice, performansi i instalacije, sve u srcu srednjovjekovnih zidina. Tu su i Panopticon Vasiliki Papopostolou, Raum Williama Cardosa, Is That All There Is? Beatriz Mire i Tiaga Barreirosa te Samia Adriana Bolognina — svaki od njih priča svoju priču pokretom, stvarajući očaravajuću atmosferu.
Šibenik nas još jednom podsjeća da ples nije puki bijeg od stvarnosti, nego ulazak u nju — u svijet sklada, zajedništva i transformacije. Sve ulaznice dostupne su putem Eventima, a sve besplatne programe možete posjetiti bez ulaznica.
Pridružite se ovom jedinstvenom ljetnom slavlju pokreta, glazbe i ljudskosti — jer, kao šta kaže Zorana Mihelčić, „plesalo se oduvijek — i plesat će se zauvijek“.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.