HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Smilje je već stoljećima cijenjeno zbog svojih iznimnih svojstava u njezi kože – djeluje protuupalno, regenerativno i antioksidativno te je nezaobilazan sastojak prirodne kozmetike, a Olivalove formulatore inspirira već desetljećima. I sasvim sigurno ne postoji idealnije vrijeme za predstavljanje najnovijeg proizvoda na bazi smilja od lipnja.

Hidratizirajući tonik smilje osvježavajuć je i lagan te formuliran kako bi osigurao koži ono što joj najviše treba – trenutnu, ali i dugotrajnu hidrataciju, bez osjećaja težine. Njegova jedinstvena formula tonizira, umiruje i vraća prirodnu ravnotežu, ostavljajući kožu mekom, glatkom i obnovljenom.

Okosnica tonika je ekstrakt dobiven iz cvjetova smilja, poznat po snažnom antioksidativnom, umirujućem i hidratantnom djelovanju. Za razliku od eteričnog ulja smilja, ovaj ekstrakt je znatno blaži i podnošljiviji za sve tipove kože, uključujući i osjetljivu. Pentavitin™ prirodni je aktivni sastojak koji se duboko veže za kožu i pruža trenutačno olakšanje suhoj i dehidriranoj koži. Njegovo djelovanje traje do 72 sata, a dodatno jača prirodnu zaštitnu barijeru kože čime se smanjuje gubitak vlage i osjećaj zategnutosti. Aloe vera je nezaobilazan sastojak u prirodnoj njezi kože. Poznata je po svojoj sposobnosti da umiruje iritacije, hidratizira i revitalizira kožu. Djeluje blago, ali učinkovito, ostavljajući kožu svježom i uravnoteženom.

Preporučuje se tonik nanijeti uz 1-2 potiska sprej-pumpice direktno na kožu nakon čišćenja ili po potrebi i zatim nastaviti s njegom. Upotreba ovog proizvoda nužno ne zahtijeva blazinice (osim ako ne postoji osobna preferencija), čime se smanjuje količina otpada.

Hidratizirajući tonik dio je već poznate kolekcije Smilje čije proizvode potrošači godinama biraju zbog kvalitete, učinkovitosti i nježnosti. Riječ je o prvoj regionalnoj liniji prirodnih proizvoda ovjenčanoj neovisnim NATRUE certifikatom za prirodnu kozmetiku koji jamči najviše kriterije sigurnosti i održivosti.

Kombinirajući znanost i prirodu, Olival ostaje predan stvaranju noviteta koji podržavaju zdravlje i ljepotu kože te i dalje nastavlja istraživati i formulirati proizvode koji će upravo sinergijom djelovanja biljaka i korištenjem suvremenih tehnologija, omogućiti korisnicima učinkovite odgovore na sve potrebe kože.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025