Fantastičan vikend uz CMC festival – Vodice uživale u spektakularnim večerima najbolje glazbe!
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Na ljetnoj vodičkoj pozornici najpoznatija glazbena imena predstavila su svoje nove pjesme i s publikom proslavili ulazak u ovogodišnje glazbeno ljeto. Grad domaćin, Vodice, kao i svake godine, na najbolji mogući način ugostio je publiku.
Festival je započeo 5. lipnja medijskim susretom Na istoj frekvenciji koji je okupio brojne dalmatinske medijske predstavnike. U opuštenoj atmosferi uz Kanella bend, prisutni su bili brojni izvođači: The Frajle, Andrea Šušnjara, Elio Pisak, grupa Zaratino, Mile Perkov, Domenica, Nada Obrić, Ante Cash, Neda Ukraden i drugi. Razgovaralo se o važnosti medija u promociji domaće glazbe, a glazbenici su naglasili kako još uvijek osjećaju uzbuđenje kada prvi put čuju svoju novu pjesmu u eteru.
Tradicionalnom vožnjom brodom po šibenskom arhipelagu, 6. lipnja predstavljena su nova izdanja Croatia Recordsa – album Dnevnik Duše The Frajli i dvostruka festivalska kompilacija sa svim pjesmama koje su izvedene na CMC festivalu 2025. godine.
Na velikoj pozornici, koncertni program održali su The Frajle, Mladen Grdović, Sandi Cenov te Vlado Kalember & Srebrna krila, dok su u Makini, usporedno s koncertima na velikoj pozornici, nastupili Nočni skok i splitska Grupa Boss, uz koje je after party trajao do ranih jutarnjih sati.
U subotu, 7. lipnja održana je tradicionalna press konferencija na terasi bazena hotela Olympia gdje su predstavljena nova glazbena izdanja: Princ – Mila, Marina Tomašević – Kad žena zapjeva, Max Hozić – Secondo, Senad Ajanović – Gdje si sad i Alen Rossi – …kao nekada te knjiga Olge Kepčije – Razgovori kod Zlatnog papagaja. Također, održan je i ZMAPov panel pod nazivom Glazbena 2024.: Koncerti, rekordi & bestselleri i panel sa zvijezdama, Neda Ukraden i Željko Bebek.
Revijalna večer otvorena je nastupom Ante Casha i Domenice nakon čega su uslijedili nastupi dobro znanih pjevača i glazbenih legendi poput Nede Ukraden, Željka Bebeka, Mladena Grdovića, Duška Lokina, Vlade Kalembera & Srebrnih krila i drugih. Priliku za predstavljanje uživo dobili su i debitanti poput šibenskog pjevača Nina, Patriše, sastava Črni Petr, a među njima svakako je najzanimljivije ime rock legende, Dade Topića.
Vodičkom pozornicom izmjenilo se čak 47 regionalnih izvođača, a velik dio pjesama već je zavladao radijskim eterom. Program su vodili izvrsni Edina Pršić Babić i Dalibor Petko, a atmosfera koju su stvorili zajedno s publikom, festival je učinila prekrasnim mjestom za zabavu i uživanje u najboljoj glazbi.
Iako je CMC festival revijalnog nenatjecateljskog karaktera, i ove godine je dodijeljeno nekoliko nagrada. Nagrada za Izvođača godine CMC televizije pripala je Mladenu Grdoviću. Nagradu Hit festivala 2025. pripala je Sanelli za pjesmu Rijeke, a priznanje za prošlogodišnji hit festivala, odnosno najemitiraniju pjesmu, pripalo je Ivan Zaku za pjesmu Tajne naše. Za najbolju pjesmu CMC festivala 2025. po izboru Udruge hrvatskih radija odabrana je pjesma Svima u inat Sandija Cenova, a Vlado Kalember & Srebrna krila te Neda Ukraden ovogodišnji su dobitnici posebnog priznanja CMC festivala.
Festival je završio sjajnim koncertom grupe Trio Gušt koji su zagrijali publiku hitovima iz svoje dugogodišnje karijere.
Nakon festivala najbolji after party održan je u restoranu Šarm na vodičkoj Plavoj plaži gdje su posjetitelji uživali u vrhunskoj zabavi kojom je službeno zatvoren 17. CMC Festival Vodice.
Vodice su još jednom bile izvrstan domaćin brojnim glazbenicima, ali i publici koja je bila zaslužna za sjajnu atmosferu. Zahvaljujemo svim sponzorima, medijskim pokroviteljima i svima onima koji su na bilo koji način doprinijeli održavanju ovogodišnjeg festivala.
CMC festival 2025. u Vodicama još jednom je potvrdio svoj status najvećeg glazbenog spektakla u regiji, okupljajući brojne izvođače, raznolike glazbene stilove i tisuće posjetitelja željnih dobre zabave.
U jedinstvenoj atmosferi uz more, festival je spojio tradiciju i nove glazbene snage, ostavljajući publiku s osmijehom i iščekivanjem idućeg izdanja.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.