Od Stracciatelle do San Rema: CMC festival potvrdio status glazbenog giganta
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Ovogodišnji festival otvoren je nastupom Ante Casha i Domenice koji su predstavili pjesmu Stracciatella nakon čega su uslijedili nastupi dobro znanih pjevača i glazbenih legendi poput Nede Ukraden, Željka Bebeka, Mladena Grdovića, Duška Lokina, Vlade Kalmbera & Srebrnih krila, Darka Domijana i drugih. Priliku za predstavljanje uživo dobili su i neki debitanti poput Matije Woo, Patriše, Ane Milnović, sastava Črni Petr, a među njima je svakako najzanimljivije ime rock legende Dade Topića koji je izveo pjesmu Donna imposibile.
“Recimo, najvažnije je da nisam imo tremu, malo sam slušao sve kolege kako rade i što rade. Čestitam Croatiji Records i ljudima koji su sve ovo organizirali jer ovo je mega festival. To je jače od San Rema. Toliko izvođača, toliko pjesama, to je jedna, fantastična produkcija”, rekao je Dado Topić.
Osim Ante Casha i Domenice, na CMC festivalu vidjeli smo i još neke nove, zanimljive suradnje poput Indira feat. Manč, Žanamari feat. Gidra X Nered, a publiku su zabavili svojim već velikim hitom Je, bo’me je! Prima band i Nives Celzijus. Iako je CMC festival revijlanog karaktera, dodijeljeno je nekoliko priznanja. Ona posebna dobili su Neda Ukraden i Vlado Kalember sa svojim Srebrnim krilima.
“Prije svega sretna sam da smo mi večeras skupa u prekrasnim Vodicama na ovom festivalu koji ima svoju jednu posebnu čar i vidim da i večeras je isto tako jako lijepo ima publika, da su raspoloženi”, zahvalila se Neda Ukraden.
Za izvođača 2024. godine odabran je Mladen Grdović, a priznanje za prošlogodišnji hit festivala Tajne naše pripao je Ivanu Zaku. Za najbolju pjesmu CMC festivala 2025. po izboru Udruge hrvatskih radija odabrana je pjesma Svima u inat Sandija Cenova.
“Ja sam se samo lijepo obukao, a sve drugo je u pjesmi, u mojoj interpretaciji i u mojoj duši i u publici koja će to nadam se podržati. Nije pjesma na prvu, ali siguran sam da kad se malo sluša da je jako duboka i ostat će ta pjesma”, rekao je Sandi.
Sva priznanja dodijelio je izvršni direktor festivala Mario Kovač. Svima omiljeni voditeljski par, Edina Pršić Babić i Dalibor Petko vješto su kormilarili trosatnim programom, a Petko je svoju kolegicu na pozornici iznenadio rođendanskim buketom. Festival je završio sjajnim nastupom legende Željka Bebeka koji je uz Zvonu Bebeka predstavio svoj novi hit Zagrli me.
“Vodice inspiriraju svakog od nas, ne samo da budemo dobri, nego da se nadamo da će sve ovo što radimo biti još bolje kad se budemo dogodine vratili. Zaista sam presretan da sam odlučio ovaj dan provesti na CMC festivalu”, dodao je na kraju Željku Bebek.
Publika, kojoj ni tri i pol sata glazbe nije bilo dovoljno zabavljali su Trio Gušt hitovima iz svoje dugogodišnje karijere, nakon revijalnog dijela festivala.
CMC festival 2025. u Vodicama još jednom je potvrdio svoj status najvećeg glazbenog spektakla u regiji, okupljajući brojne izvođače, raznolike glazbene stilove i tisuće posjetitelja željnih dobre zabave. U jedinstvenoj atmosferi uz more, festival je spojio tradiciju i nove glazbene snage, ostavljajući publiku s osmijehom i iščekivanjem idućeg izdanja.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.