Ljepota u boji: Gdje se susreću njega, stil i ženska snaga
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
U elegantnom ambijentu zagrebačkog Colour Pop studija, okupljene žene dobile su priliku usporiti, udahnuti i posvetiti se sebi. Druženje je bilo više od beauty eventa – bilo je to slavlje autentičnosti, individualnosti i boja koje govore jezikom osobnosti. Svaka gošća doživjela je iskustvo osobne analize boja, otkrivajući nijanse koje ne samo da laskaju tenu, već i naglašavaju karakter, raspoloženje i energiju.
Boje koje pričaju tvoju priču
Voditeljica radionice, Iva iz Colour Pop studija, na pristupačan i zabavan način uvela je prisutne u čaroban svijet 16 sezona. I dok su se šalili, smijali i iznenađivali otkrićima, jedna stvar bila je jasna: boje koje nosimo imaju moć. Mogu nas učiniti svježima, vedrima, moćnima – a kad ih jednom otkrijemo, više se ne vraćamo starim navikama.
Analiza nije bila rezervirana samo za ton kože i boju očiju. Bila je to potraga za skladom između unutarnjeg osjećaja i vanjskog izraza. U rukama profesionalke, svaka žena otkrila je svoju “sezonu”, ali i način kako da vlastitim stilom ispriča priču o sebi – s lakoćom, samopouzdanjem i stilom.
Njegovana koža kao temelj blistavosti
Uz stil, ide i njega. Zato je Skin Romance, brend proizašao iz zajednice Ženskog Recenziraja, ponudio gošćama iskustvo personalizirane njege lica. Svaka žena isprobala je proizvode prilagođene različitim tipovima kože, uživajući u formulama koje su istovremeno učinkovite i nježne. Kroz mirise, teksture i trenutke tišine, otkrile su koliko je važno darovati sebi rutinu koja ne traži puno – ali daje mnogo.
I jer svaka njega završava s osmijehom, gošće nisu otišle praznih ruku. Poklon paket Skin Romance proizvoda bio je podsjetnik da je svakodnevna briga o sebi – luksuz koji si možemo i trebamo priuštiti.
Snaga zajedništva
Event je okupio i neka poznata lica: Antoniju Stupar Jurkin, Annu Ude, Lanu Gojak Bajt, Mariju Grigoryan Vučković, Samantu Šubić i druge divne žene koje svakodnevno inspiriraju svojim radom i prisutnošću. No, ovdje nisu bile influencerice – bile su to prijateljice, žene, sestre, majke. Bez filtra, s puno smijeha i otvorenih razgovora.
Kako je rekla Mirna Matković, osnivačica Ženskog Recenziraja: “Ljubav prema sebi nije sebična.” I baš ta rečenica bila je nit vodilja večeri koja je slavila autentičnost, prirodnu ljepotu i slobodu da budemo ono što jesmo – u bojama koje volimo, uz proizvode koji nas maze.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.