HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Event industrija se oslanja na visoku estetiku, vizualnu dojmljivost prostora, scenografiju i snažna brend iskustva. No, nakon blještavih događanja svi ti materijali, ploče, paneli i znakovi koji služe prenošenju poruka brenda najčešće završe kao otpad. Alertova inicijativa za odgovorno gospodarenje otpadom nakon velikih događanja je prva takve vrste u Hrvatskoj, a strukturirani program recikliranja materijala za brendiranje događanja zasad još ne postoji.

journal

Iza glamura, stvarna briga za okoliš

Alert, u suradnji s dugogodišnjim poslovnim partnerom za brendiranje događanja, postavlja nove standarde na tržištu i posvećuje veliku pažnju odgovornom zbrinjavanju vizualnih materijala koji se koriste na eventima. Konstrukcije od metala, drva i plastike se ne bacaju, već se stalno iznova koriste na eventima. Osim toga, svi se brendirani materijali izrađeni od polipropilena i drva nakon događanja pažljivo prikupljaju i šalju u specijaliziranu tvornicu u Italiji na daljnju obradu i reciklažu. Umjesto da završe kao otpad na odlagalištu, ovi materijali dobivaju novu namjenu i postaju dio kružne ekonomije.

journal

“Event industrija jedan je od većih potrošača resursa, od velike količine električne energije potrebne za tehničku produkciju, do privremenih instalacija izrađenih od drva, metala i plastike koje se često koriste jednokratno,” izjavila je Lana Bedeković Rosandić, osnivačica i direktorica agencije Alert.

journal

“Upravo zato naša odgovornost kao agencija nije samo kreativna i produkcijska – ona je i društvena. Promicanje održivosti na eventima više nije opcija, nego nužnost. Održivim pristupom, od reciklažnih materijala do energetski učinkovitih rješenja, možemo značajno smanjiti negativan utjecaj na okoliš i postaviti standarde koje će industrija slijediti.”

journal

Uvođenjem ekološki odgovornih praksi u event industriju, poput pažljivog upravljanja otpadom i smanjenja potrošnje resursa, moguće je značajno umanjiti negativan utjecaj na okoliš. U tom kontekstu, korporacije sve češće postavljaju jasna očekivanja kada je riječ o održivosti svojih partnera i dobavljača. Održivost više nije dodatna vrijednost, već temeljna pretpostavka za ozbiljno i dugoročno odgovorno poslovanje. Sustavna briga o resursima, otpadu i onome što ostaje iza nas postaje ključna, ne samo za dobrobit društva, već i za stabilnost i relevantnost poslovnog modela u budućnosti.


druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025