Glazba, emocije i slavlje u Vodicama – spektakularan početak 17. CMC Festivala na Jadranu
Što dobijete kada spojite kristalno čisto more, najljepši arhipelag Dalmacije, odličnu glazbu i zarazno dobru vibru? Odgovor je jednostavan – CMC Festival u Vodicama! Ove je godine već 17. izdanje najveselijeg festivala na Jadranu otvoreno baš onako kako priliči – glazbeno, emotivno i s puno osmijeha na tradicionalnoj brodskoj vožnji šibenskim akvatorijem.
Brod je i ove godine bio pun – izvođači, mediji, organizatori te gradonačelnik Vodica Ante Cukrov zajedno su zaplovili u festival ritmom, glazbom i sunčevim zrakama. U takvoj atmosferi sve izgleda kao ljeto iz razglednice, a ove godine dodatan razlog za slavlje bile su čak dvije premijere: novi album „Dnevnik duše“ regionalnih miljenica The Frajli te dvostruki CD kompilacije CMC Festival Vodice 2025.
Nikolina Mazalin, kreativna direktorica Croatia Recordsa, i gradonačelnik Cukrov nisu skrivali ponos – Vodice su spremne, poručuju, ponovno biti glazbeno središte regije, a ovog vikenda grad će disati u ritmu pjesme, plesa i emocija.
A onda – jedan od onih trenutaka koji se ne planiraju, a dugo se pamte. Glazbena diva Nada Obrić doživjela je rođendansko iznenađenje na brodu – cijeli glazbeni tim zapjevao joj je „Sretan rođendan“, a zatim zajedno otpjevali njezine najpoznatije hitove. Suze radosnice, smijeh i nostalgija zavladali su palubom – bio je to pravi hommage jednoj velikoj karijeri.
CMC Festival i ove godine donosi ono što ga čini posebnim – spoj tradicije i modernog, izvođače svih generacija, glazbu koja spaja i emocije koje ostaju dugo nakon što zadnji akord utihne. A ono najbolje? Ulaz na sve festivalske događaje je besplatan!
Očekuje nas vikend pun hitova, plesa i dobre energije. Ako još ne znate kamo za vikend – Vodice zovu! Jer ovdje se slavi glazba. Srčano, veselo i bez zadrške. Vidimo se na CMC Festivalu!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.