Jučer je poznati zagrebački concept store The Rite Store u suradnji s Bread Clubom održao ekskluzivno predstavljanje novog mirisa iz radionice norveške niche parfemske kuće Son Venin naziva Pain Nouveau, čiji je doslovni prijevod “novi kruh”. Ovo je predstavljanje okupilo brojne poznate ljubitelje mirisa od kojih su neki: Maja Šuput, Marko Grubnić, Lana Klingor, Paula Sikirić, Korana Marović, Meri Goldašić, Mia Matić, Luna Valas i ostali.
Pain Nouveau je miris koji istražuje kontraste između nostalgije i novog početka, evocirajući neke nove životne i olfaktorne trenutke. Luksuzan, kreativan i suvremen, s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva, Pain Nouveau donosi istovremeno i poznato, ali i iznenađujuće iskustvo. U gornjim notama se otvara mirisima lista smokve, papra i bergamota, u središtu pronalazimo miris i toplinu svježeg kruha, uz mimozu i narančin cvijet, a u donjim notama ćemo prepoznati sandalovinu, ambrox i burbon vaniliju.
Son Venin, nezavisna parfemska kuća sa sjedištem u Oslu, vjeruje u snažne koncepte i majstorski pristup pri kreiranju mirisa. Svaki njihov parfem, jednako kao i bočice te pakiranja zrcale skandinavske korijene, a same kompozicije su jedinstvene, sofisticirane i karakterne. Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi, uz izuzetno popularni Ambr Super te nagrađivani Posthume. Svi Son Venin mirisi kreirani su od ponajboljih mirisnih esencija te bez suvišnih kemijskih dodataka. Svakoj Son Venin priči zajedničko je i nastojanje da se objedini globalni, kontinentalni osjećaj sa primarno skandinavskom pozadinom.
Događaj je uveličao i Dag Solhaug Laska, vlasnik i kreativni direktor parfemske kuće Son Venin, koji se tom prilikom posebno osvrnuo na proces stvaranja Pain Nouveau mirisa: “Oduvijek sam bio fasciniran gurmanskim parfemima, no nikada ih nisam nosio budući su nerijetko suviše slatki za moj ukus. Odavali su mi dojam nečeg previše – primjerice, česte su vrlo zamjetne dominacije esencija čokolade ili kave u tijelu mirisa. Uglavnom bi ocijenio da je takav miris pretjeran za moj osobni doživljaj te ga ne bi nosio. Za mene, povezanost kruha i drvenastih nota sa esencijama smokve i mimoze ima savršeno skladan gurmanski olfaktorni smisao. Još s dodatkom donjih tonova burbon vanilije, sve zajedno čini Pain Nouveau savršeno nosivim – to je bilo “ono nešto” što mi je nedostajalo u niche ponudi gurmanskih mirisa. Zajedno s činjenicom da je u donjim notama prozračan, no istovremeno živopisan i energičan, te sa izvjesnom toplinom i ugodom koju pruža, Pain Nouveau reflektira nordijski način života i razmišljanja i jedinstveni stil kuće Son Venin”.
Suvlasnici The Rite Store concept storea Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec, poznati su po predstavljanju najzanimljivijih svjetskih parfemskih priča domaćem tržištu pa tako ni ovaj put nisu razočarali okupljene.
“Sretni smo što smo uspješno predstavili još jednu niche parfemsku senzaciju našim klijentima, drago mi je da smo pobudili iskrene emocije i znatiželju među uzvanicima”, izjavio je vlasnik The Rite Storea Karlo Rusan.
Izbor lokacije eventa je bio logičan obzirom na to da je Bread Club, osim asocijacije s nazivom parfema Pain Nouveau, također svojevrsna niche kategorija kada je riječ o proizvodnji kruha. Može se reći kako Bread Club pionirski predvodi sourdough pokret u Hrvatskoj, te od svojih početaka, kruh proizvode isključivo od prirodnog kvasca, brašna, soli i vode, bez aditiva.
“Naša je vizija educirati, inspirirati i povezivati ljude uz kruh. Vjerujemo da kruh ima svojevrsnu moć promijeniti ne samo način na koji jedemo, već i kompletan stil života koji smo slobodni odabrati,u smislu veće osviještenosti, zdravlja i održivosti”, izjavili su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.