Priče o kultnim torbicama: Kako je i kad nastala superzvijezda među torbama, Fendi baguette
Fendijeva torbica ne silazi s top liste najtraženijih modela. Doznajte više o njezinoj povijesti.
27 travnja 2023
INSTAGRAM:@JEANNEDAMAS
27 travnja 202309:13
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Baguette torbice velik su hit već nekoliko sezona, zahvaljujući trendovima kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih, koji su ponovno zaživjeli u punoj snazi.
Fashion torbica koju žele baš svi
Slavne modne kuće, baš kao i najpopularniji high street brendovi, u svojom novijim kolekcijama predstavljaju neodoljive baguette torbice u raznim bojama i varijantama, a ako vas zanima kako je sve počelo, pročitajte priču o Fendi torbici koja je započela taj trend.
Talijanska modna kuća Fendi krajem devedesetih godina osmislila je kompaktnu, atraktivnu torbicu s kratkom ručkom i kopčom s prepoznatljivim logom, koju će prodavati u raznim bojama i materijalima, a uvijek u istom modelu.
Točka na i tog modnog remek-djela bio je naziv baguette, koji je odmah privukao svu pažnju i Fendi torbicu odvojio od konkurencije.
Hvala, Carrie Bradshaw!
Premda je baguette torbica doživjela veliki uspjeh sama za sebe, kultni status dobila je zahvaljujući Carrie Bradshaw. Naime, Fendi je stilistici serije Sex and The City posudio baguette torbice, a scena u kojoj pljačkaš od Carrie traži torbicu, na što mu ona odgovara: “Ali, to je baguette!” tu je dizajnersku torbicu vinula u zvjezdane visine.
Prizor iz kultne serije “Sex and The City”
Baguette torbicu u dvijetisućitim godinama nosile su gotovo sve djevojke sa celebrity A-liste, a zatim je pala u zaborav, zajedno s ostalim torbicama sličnog tipa.
Povratak na velika vrata
2019. godine trendovi dvijetisućitih ponovno su se počeli buditi, a celebrity predvodnica tog stila ovaj je put bila pjevačica Dua Lipa, čiji je album Future Nostalgia čak bio posvećen tom modnom i glazbenom razdoblju.
Te godine Fendi je ponovno izdao baguette torbice, koje je i ovaj put dizajnirala Silvia Venturini Fendi, čiji je kreativni um zaslužan za dizajn tog kultnog modela.
Baguette torbica u novom ruhu i dalje prati Carrie Bradshaw, dugo nakon što je pala zadnja klapa na setu serije Sex and The City.
Naime, u novom serijalu And Just Like That, Carrie nosi baguette torbice u novom, šljokastom ruhu, koje je ponovno u rekordnom roku odletjelo s polica Fendijevih dućana.
Carrie nosi torbice Fendi baguette i u novom serijalu
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.